J.H. Jonker

Beëindiging geregistreerd partnerschap Melse - Jonker

Uw ervaring

Uiterst prettig, deskundig, vlot!

Hensels

Prima site, geeft goed overzicht

tevreden

Jonna Sudenius

Tevreden

Uw ervaring

De dienstverlening was goed en duidelihjk

Balk

Online scheiden

Goed en duidelijk

José

Scheiding snel en moeiteloos geregeld

Uw ervaring

Omdat mijn ex-man en ik het over alle dingen eens waren, kozen we voor scheiden-online. We zijn keurig te woord gestaan zowel telefonisch als bij het bezoek in Utrecht. Ook per mail was het contact... Omdat mijn ex-man en ik het over alle dingen eens waren, kozen we voor scheiden-online. We zijn keurig te woord gestaan zowel telefonisch als bij het bezoek in Utrecht. Ook per mail was het contact snel en duidelijk.

nvt

Beter gelukkig gescheiden dan ongelukkig gehuwd

Prima.

Rita van Dijk

Proffesionele begeleiding tijdens het invullen en opstellen van de aktes. Zowel van degene die de telefoon opnamen als van de advocaat.

Uw ervaring

De dienstverlening was prettig en zakelijk. Het telefonisch contact was steeds duidelijk en kreeg ik een helder antwoord op mijn vragen rondom het invullen van het echtscheidingsconvenant en... De dienstverlening was prettig en zakelijk. Het telefonisch contact was steeds duidelijk en kreeg ik een helder antwoord op mijn vragen rondom het invullen van het echtscheidingsconvenant en ouderschapsplan. De advocaat was tijdnes het doornemen van beide aktes duidelijk. Hij legde uit wat er werd bedoeld en eventuele gevolgen die hiermee wel/niet gedekt waren. Hierdoor een aantal zaken, in overleg met hem, bijgesteld.
Fijn om zo’n heftige tijd deze zaken zo goed te kunnen regelen zonder naar de rechtbank te hoeven.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen altijd alles in het werk het gehele traject goed en duidelijk te doorlopen.

B.M.Bijleveld

Echtscheiding

Uw ervaring

Ik heb het contact per video en de afhandeling van onze echtscheiding als meer dan positief ervaren. Het ging allemaal precies zoals van tevoren beloofd was.

Reactie Scheiden-online:

Dat was de bedoeling. Hartelijk dank voor uw reactie.

Anouk Bakker

Respectvol, open houding, vriendelijk

Uw ervaring

Heel prettig. Zeker omdat het een pijnlijk onderwerp is. Respectvol, open houding, vriendelijk, straalt vertrouwen uit.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw review. Fijn dat u het als positief heeft ervaren.

nvt

Beoordeling