Tieben

Prima voor elkaar

Uw ervaring

Uitstekend. Alles was van meet af aan duidelijk. Vast tarief, snelle afhandeling. Vragen werden snel beantwoord.

Sandra

Alles top geregeld!

Uw ervaring

Echt zeer goed! De scheiding wordt van A tot Z samen geregeld. Bij vragen constant goed en duidelijk geholpen. De advocaat dhr. Auke Bakker neemt echt de tijd om alles goed samen door te lopen. Ook... Echt zeer goed! De scheiding wordt van A tot Z samen geregeld. Bij vragen constant goed en duidelijk geholpen. De advocaat dhr. Auke Bakker neemt echt de tijd om alles goed samen door te lopen. Ook meedenkend en adviserend omtrent de zaken die worden opgenomen in het convenant. En de totale kosten voor de gehele scheiding zijn echt laag. Binnen 2 maanden was de scheiding rond.

Danielle

Goed en deskundig en zeer snel

Uw ervaring

Perfect. Alles werd duidelijk doorgenomen.
Scheiding was binnen 3 weken rond. Top!

Marion Lennartz

Zeer snelle, deskundige en vriendelijke afwikkeling van onze scheiding.

Uw ervaring

Zeer goed. Alle vragen werden heel snel een uiterst vriendelijk beantwoord, zowel via e-mail als telefonisch.

Guus van Oostrom

Mijn feedback over Scheiden-online

B.Henstra

Scheiden online prima geregeld!!!

Uw ervaring

De dienstverlening was keurig. Wanneer ik jullie belde met een vraag, werd ik keurig te woord gestaan. Werd prima geholpen!!! Ook de mailwisseling ging prima!!!

Koops

Super efficient en goede service

Uw ervaring

Voor onze scheiding, waar we alles al zelf hadden geregeld, uitgezocht en besloten, is Scheiden-online een uitstekende service. De dienstverlening is efficient, professioneel en vriendelijk.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

J. Harmanni

Goed.

Goed.

Lieke

Goede hulp bij vriendschappelijke scheiding

Uw ervaring

Goed. Wij twijfelden of we gesprek nodig hadden, maar blij dat toch gedaan. Zijn op goede manier uit elkaar gegaan, maar advocaat hielp ons met details die wij niet voor ogen hadden.

Haringhuizen

Snel en deskundig

Uw ervaring

Wij vonden het snel geregeld en deskundige begeleiding.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review.