R.Leeflang

Fijne ervaring in moeilijke tijden.

Uw ervaring

ik was prettig verrast door de fijne ontvangst op uw kantoor en de goede en snelle afhandelijk van alles. Ook de telefonische adviezen als we iets niet snapten was altijd vriendelijk en men had... ik was prettig verrast door de fijne ontvangst op uw kantoor en de goede en snelle afhandelijk van alles. Ook de telefonische adviezen als we iets niet snapten was altijd vriendelijk en men had alle tijd voor je. !!!

Kossakowski

Scheiding

Uw ervaring

Prettige en klantvriendelijk dienstverlening. Hebben veel uitleg gehad over de procedure en deze verliep heel prettig

Bernard Engels

Een 10 met een griffel

Uw ervaring

Een vervelende gebeurtenis wordt omgezet in een prettig iets door de professionele, adequate, accurate en plezierige manier van begeleiden en afhandelen. Vooral de plezierige en persoonlijke... Een vervelende gebeurtenis wordt omgezet in een prettig iets door de professionele, adequate, accurate en plezierige manier van begeleiden en afhandelen. Vooral de plezierige en persoonlijke manier van handelen door de heer Bakker heeft ons enorm goed gedaan.

Carlos Domacassé

Scheiden Online, pijnlijk maar realistisch

professioneel en adviseren

R.vd.ende

Zeker aangeraden

Uw ervaring

Voor vele mensen zou ik zeggen...
Zoek niet verder en neem contact met hun op. Ik raad dit advocaten buro aan. Ze hebben mij en me ex vrouw goed geholpen. En ik ben dik tevreden.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Petra

Ervaring scheiden via B&Advocaten

Uw ervaring

Correct en snel. Reactie op e-mails gaat snel, de stappen worden goed uitgelegd en nagekomen. Zowel de contacten per mail als op kantoor (doornemen en ondertekenen convenant) verliepen respectvol en... Correct en snel. Reactie op e-mails gaat snel, de stappen worden goed uitgelegd en nagekomen. Zowel de contacten per mail als op kantoor (doornemen en ondertekenen convenant) verliepen respectvol en vriendelijk. Na ondertekenen convenant was de scheiding binnen 6 weken officieel.

Reactie Scheiden-online:

Goed te horen dat alles op een -voor zover mogelijk- prettige manier is verlopen. Wij hebben u graag bijgestaan.

Vriendelijke, heldere & goede service!

Uw ervaring

Dienstverlening als prettig ervaren, goede communicatie en soepel verloop van de echtscheiding. Dank voor de goede service!

Graag gedaan!

ed Rietbroek

Scheiden zonder poespas.

Uw ervaring

Heldere voorlichting, Goede, vlotte, zakelijke afhandeling. Geleverd wat is afgesproken binnen de afgesproken termijn. Prima.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Nogmaals veel succes gewenst voor de toekomst.

Leonne

Echtscheiding

Uw ervaring

Top, snelle afhandeling !

raoul

Prima service

Uw ervaring

Snel, persoonlijk, met aandacht.