brenda.ursem.bu@gmail.com

Scheiden online ging heel goed maar duurde wel even voordat we dit om google konden vinden...
Toen we eenmaal de site hadden gevonden was het geheel duidelijk en was er een goede medewerking en afhandeling.

Uw ervaring

Prima, duidelijk en netjes.

de Vries

Geklungel op een moment dat je het niet kan hebben.

Uw ervaring

Zeer negatief. Een simpele scheiding waarbij vrijwel alles onderling was geregeld is toch een berg ellende geworden. Uitstel met indienen van documenten, omdat de betaling niet gezien is. De... Zeer negatief. Een simpele scheiding waarbij vrijwel alles onderling was geregeld is toch een berg ellende geworden. Uitstel met indienen van documenten, omdat de betaling niet gezien is. De betaling was direct geregeld, omdat er spoed achter zat van onze kant. 4 weken later zou er een uitspraak volgen van de rechter, maar omdat deze uitbleef heb ik zelf contact opgezocht met het bedrijf. Deze gaf aan dat ze hier pas mee aan de gang gaan als de betaling rond is. Wat dus al lang al was geregeld. Daarna 4 verschillende versies van een simpel document moeten tekenen en opsturen, omdat er telkens fouten in de namen en adres gegevens stonden. Zeer ontevreden. Bij een scheiding zit er vaak spoed achter om zo een vervelend moment in je leven af te kunnen sluiten, dan zijn dit soort praktijken niet gewensd.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Dit betreft hetzelfde dossier waar uw ex-partner recentelijk ook een review voor heeft geschreven. Bij haar review heb ik al aangegeven dat uw dossier door een fout is... Hartelijk dank voor uw review. Dit betreft hetzelfde dossier waar uw ex-partner recentelijk ook een review voor heeft geschreven. Bij haar review heb ik al aangegeven dat uw dossier door een fout is blijven liggen bij ons financiële administratie. Uw dossier was ten onrechte aangemerkt als onbetaald. Hiervoor hebben wij excuses aangeboden, en zijn we direct alsnog de procedure gestart. Ook hebben we maatregelen getroffen om te zorgen dat een dergelijk incident (hoewel het nog niet eerder voorgekomen) niet nogmaals kan gebeuren. In uw geval waren de documenten die u na de uitspraak moest tekenen niet correct, omdat wij niet op de hoogte waren gesteld van een verhuizing. Nadat de verhuizing alsnog aan ons was doorgegeven, hebben wij u de gecorrigeerde documenten toegezonden. Voor de vertraging bij de indiening nogmaals onze excuses.

L.A. Broekhof

B& Advocaten doen wat ze beloven, op een zeer prettige manier. Helder, duidelijk en geen "achterafjes".

Uw ervaring

Online je scheiding regelen is niet zo makkelijk als men denkt. De kosten verschillen enorm per aanbieder, dit verschil kan oplopen tot 100%. Daarnaast worden er vaak bedragen genoemd die... Online je scheiding regelen is niet zo makkelijk als men denkt. De kosten verschillen enorm per aanbieder, dit verschil kan oplopen tot 100%. Daarnaast worden er vaak bedragen genoemd die gigantisch oplopen op het moment dat je verdere informatie opvraagt. B& Advocaten zijn hier heel anders in. Wat men aanbiedt is wat je krijgt, en i.p.v. minder krijg je meer voor het bedrag waarmee men adverteerde. De gehele afhandeling liep niet alleen zoals afgesproken, maar ook gewoon prettig zonder dwang of irritante emails e.d. tussen de aanvraag van en het akkoord gaan met B& Advocaten om de scheiding te regelen. Scheiden is een lastige en kostbare aangelegenheid, B& Advocaten hebben dat goed door en zijn eerlijk en duidelijk in alles, waardoor je precies weet waar je aan toe bent en niet weer onverwachte vervelende zaken om je oren krijgt. Nu hoop ik niet dat ik ooit weer ga scheiden, maar B& Advocaten is in z'n geval absoluut het kantoor waar ik dan weer naartoe zou gaan. Ik ben er ook van overtuigd dat er veel online aanbieders zijn waarvan alle waarschuwingen om het niet te doen terecht zijn. Maar met B& Advocaten kan je absoluut zaken doen. Hartelijk dank voor een snelle, nette, transparante en onpartijdige afhandeling!

Van Wijk

Goed geregeld

Erg goed

harold verhofstadt

Makkelijk scheiden

Uw ervaring

Wij zijn zeer goed en deskundig geholpen om onze scheiding officieel te maken. Indien U er onderling goed uit kunt komen ben je aan het goede adres. Ze zijn professioneel, behulpzaam en zeer... Wij zijn zeer goed en deskundig geholpen om onze scheiding officieel te maken. Indien U er onderling goed uit kunt komen ben je aan het goede adres. Ze zijn professioneel, behulpzaam en zeer vriendelijk. Ze zijn goed voorbereid lopen de hel procedure goed met je door en daar waar nodig geven ze advies.

Danielle

“Vergeten” documenten naar de rechtbank te sturen

Uw ervaring

Slecht. Er was vergeten om onze echtscheidingsprocedure in gang te zetten waardoor er weken vertraging was. Daarnaast zijn er meerdere malen fouten in het contract gemaakt waardoor het contract weer... Slecht. Er was vergeten om onze echtscheidingsprocedure in gang te zetten waardoor er weken vertraging was. Daarnaast zijn er meerdere malen fouten in het contract gemaakt waardoor het contract weer heen en weer moest.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Helaas is in uw geval het verzoekschrift niet direct ingediend omdat wij in de veronderstelling waren dat u nog niet betaald had. Dat bleek een vergissing. Toen dit... Hartelijk dank voor uw review. Helaas is in uw geval het verzoekschrift niet direct ingediend omdat wij in de veronderstelling waren dat u nog niet betaald had. Dat bleek een vergissing. Toen dit duidelijk werd, hebben wij direct alsnog het verzoekschrift ingediend en u daarvoor onze excuses aangeboden. Ons streven is uiteraard om het percentage fouten op 0% te houden. Helaas is nooit helemaal uit te sluiten dat een enkele keer een foutje wordt gemaakt, al doen we ons best dit wel waar te maken. Nogmaals onze excuses daarvoor. We hebben in onze werkwijze nu een beveiliging aangebracht waardoor een als 'onbetaald' beoordeeld dossier niet meer per ongeluk zo lang kan blijven liggen. Ten aanzien van de fouten in het contract: in uw geval moesten een aantal documenten aangepast worden omdat u verhuisd was tijdens de procedure. Nadat u uw verhuizing alsnog aan ons doorgaf, zijn de documenten daar op aangepast.

ManjaTijhoff

Online scheiden

Prima,
Snel en accuraat

Beentjes

Aan te raden!

Uw ervaring

Zeer goede en duidelijke begeleiding, snelle afhandeling.

Inge

Snel en effectief

Uw ervaring

Snelle reacties en een prettig gesprek met de advocaat. Dit gaf een veilig gevoel.

Reactie Scheiden-online:

Goed te horen dat u de bespreking als prettig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw review !

Lk

Scheiden vanuit het buitenland

Uw ervaring

Goede begeleiding en advies van de advocaat.