Internationale Echtscheiding.

Uw ervaring

Zeer goede en snelle dienstverlening met altijd prima email-hulp bij vragen.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Uw situatie was iets complexer dan gemiddeld, maar we hebben de procedure zo kunnen afwikkelen dat deze ook internationaal niet tot problemen ging leiden. Nogmaals... Hartelijk dank voor uw review. Uw situatie was iets complexer dan gemiddeld, maar we hebben de procedure zo kunnen afwikkelen dat deze ook internationaal niet tot problemen ging leiden. Nogmaals alle succes gewenst voor de toekomst!

K. Hup

Fijne bemiddeling

Uw ervaring

Zeer prettige wijze van informatie uitwisseling, open voor vragen en oprechte antwoorden. Goed gesprek tijdens het tekenen van het Convenant en directe oplossingen en wijzigingen kunnen doorvoeren.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat de afwikkeling voor u naar wens was.

AJ

No nonsense, prettig contact

Uw ervaring

Efficiënt, doelgericht en helder.
Overzichtelijke procedure met goede ter zake kundige begeleiding.

Nancy Obbema

Prima afhandeling scheiding vanuit buitenland.

Uw ervaring

Ik ben goed geïnformeerd en kon ieder moment informatie opvragen door persoonlijk contact op te nemen met B&Advocaten.

Schuurmans-van Doleweerd

Fantastisch! Snel geregeld

Uw ervaring

Zeer positief, professionele aanpak, alle puntjes op de i gezet door dhr. Bakker want je weet tenslotte zelf zeker niet alles.

Reactie Scheiden-online:

Fijn dat u tevreden bent. Alle succes toegewenst voor de toekomst!

c. van Dijk

Degelijk

prima

Edward Tuik

Snelle scheiding

Uw ervaring

Als zeer prettig, prima verbinding voor de teleconferentie. Vakkundige advocaat en een snelle afhandeling van het geheel.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben u graag bijgestaan.

Sören Neirijnck

Feedback online scheidingsprocedure B& Advocaten

Uw ervaring

Heel tevreden - we zijn vlot en kundig geholpen om tot een soepele echtscheiding te komen.

Stok

Goede service en snel geregeld

Erg goed

Paul van Mackelenbergh

Zeer goede en snelle behandeling van onze scheiding

Zeer goed