pronk-van os

uitstekend

Nijmegen

Review Scheiden-Online

Uw ervaring

Ik had eerst mijn bedenkingen om onze partnerschap online te ontbinden, maar blij dat we het op deze manier gedaan hebben. We hadden een simpel verhaal en ook wat haast, zonder kinderen e.d. Ik werd... Ik had eerst mijn bedenkingen om onze partnerschap online te ontbinden, maar blij dat we het op deze manier gedaan hebben. We hadden een simpel verhaal en ook wat haast, zonder kinderen e.d. Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en men wilden meedenken in hoe we het snel konden regelen. In het weekend info ingediend, einde van die week de afspraak op kantoor (je kan ook skypen, maar wij hadden hiervoor gekozen). Door dhr Bakker heel prettig geholpen, alle stappen werden doorgenomen op een heldere en begrijpelijke manier. Binnen 2 weken alles geregeld, inclusief uitschrijven bij de gemeente. Hele duidelijke communicatie en all in one prijs, zonder bijkomende extra's achteraf. Wij zijn dus ook erg tevreden!

Versteegh-Moret

Adequaat en keurig geregeld.

Uw ervaring

Zoals de titel. Zakelijk, snelle respons, meedenkend bij bespreking convenant.

Moeilijk proces, makkelijk gemaakt

Uw ervaring

Zeer positief. Scheiden, ook al is het een bewuste keuze, is absoluut geen makkelijk, prettig proces. Scheiden-online (B&Advocaten) heeft dit proces echter zo eenvoudig en flexibel ingericht, dat... Zeer positief. Scheiden, ook al is het een bewuste keuze, is absoluut geen makkelijk, prettig proces. Scheiden-online (B&Advocaten) heeft dit proces echter zo eenvoudig en flexibel ingericht, dat je bijna als vanzelf alle stappen doorloopt.

D.Herkelman

Feed-back scheidingsprocedure

Uw ervaring

Zeer prettig,duidelijk en er is geluisterd naar de wensen die we hadden.

Martijn Wallenus

Prima geholpen.

Uw ervaring

Zeer kundig en duidelijke communicatie.

Arti

Goed begeleid scheiden

Professioneel

Helen Aarts

Prettig scheiden

Uw ervaring

Prettig: professioneel betrokken en toch op afstand.

Ton Bavelaar

Echtscheiding