Bernasco

Keurig en nette afhandeling

Uw ervaring

Prima, zeer netjes en professioneel.

De Vries

Correct en duidelijk

Uw ervaring

Omdat we de intentie hadden om er samen goed uit te komen hebben we gekozen voor deze oplossing. Het invullen en aanleveren van de juiste gegevens en stukken wordt via de website erg eenvoudig... Omdat we de intentie hadden om er samen goed uit te komen hebben we gekozen voor deze oplossing. Het invullen en aanleveren van de juiste gegevens en stukken wordt via de website erg eenvoudig gemaakt. De afrondende afspraak op kantoor verliep prettig en voor beiden duidelijk. Binnen de genoemde termijn ontvingen we de stukken retour en werden we per mail op de hoogte gehouden van de status.

Ellen Heerema

Zeer vlotte afhandeling echtscheiding

Zeer positief

Melvin

Snel en goed geregeld

Uw ervaring

Zeer prettig om het zo snel en goed te kunnen afwikkelen, boven verwachting. Snelle reactie op e-mails, snel een afspraak kunnen maken en ter plaatse alles rustig doorgesproken met prima... Zeer prettig om het zo snel en goed te kunnen afwikkelen, boven verwachting. Snelle reactie op e-mails, snel een afspraak kunnen maken en ter plaatse alles rustig doorgesproken met prima toelichting. Uitstekende service!

Van de Rijt

Duidelijke begeleiding

Uw ervaring

Zeer duidelijk en vriendelijk we waren zeker geen nummer bij jullie kantoor

p.c.meijn

Goed geregeld

prima en bekwaam

Adri

Zeer nette en professionele afhandeling zonder poespas .

Zeer goed ervaren

G de bruin

Een rustige, op de juiste manier scheiden.

Uw ervaring

Het was een fijne ervaring, goede uitleg en goed geadviseerd.

Amber

Niks te klagen

Goed, netjes

R. Kooiman

Het kan heel snel en "voordelig".

Uw ervaring

Zeer tevreden. Snel, volledig, professioneel, duidelijk. I.i.g. aan te bevelen als de afspraken vooraf al goed onderling te regelen zijn en er geen kinderen, vermogen enz. mee gemoeid zijn. In dat... Zeer tevreden. Snel, volledig, professioneel, duidelijk. I.i.g. aan te bevelen als de afspraken vooraf al goed onderling te regelen zijn en er geen kinderen, vermogen enz. mee gemoeid zijn. In dat geval lijkt het mij iets meer risicovol.