Gert

Uitstekende dienstverlening

Uw ervaring

Dienstverlening was uitstekend, snel en zeer vakkundig

M. Hollander

Afhandelen echtscheiding

Uw ervaring

Prettig, heldere uitleg op kantoor. Bij vragen goed bereikbaar. Snelle communicatie via de mail.

Susanne Dekkers

Prettige ervaring

Uw ervaring

Duidelijkheid vooraf, prettige sfeer op kantoor, scherp tarief, heldere uitleg.

Marcel Krielen

De Scheiding

Uw ervaring

Buitengewoon netjes in delicate zaken.

Loulou

Snel en eenvoudig

Elisabeth

Prima geregeld

Heel professioneel

Francisca Alserda

Hulp bij scheiden

Uw ervaring

Zeer goed . Wanneer er vragen waren, kreeg ik spoedig antwoord terug en goed advies.

Bente Vesper

Contact met de klantenservice/secretariaat erg slecht, contact met de advocaat professioneel.

Uw ervaring

Het contact met de klantenservice/secretariaat vond ik erg ondermaats. Elke keer kreeg ik iemand anders aan de telefoon die me andere informatie verstrekte. Hier ben ik niet tevreden over, vooral... Het contact met de klantenservice/secretariaat vond ik erg ondermaats. Elke keer kreeg ik iemand anders aan de telefoon die me andere informatie verstrekte. Hier ben ik niet tevreden over, vooral niet in een situatie van een scheiding waarin alles al gecompliceerd is. Hier zouden jullie veel zorgvuldiger mee om moeten gaan.
Het contact met de advocaat was daarentegen wel professioneel! Dus in het belangrijkste gedeelte (opstellen convenant) had ik vertrouwen, maar het contact erom heen ben ik niet over te spreken.

Patricia Mulder

Ervaring met scheiden online

Uw ervaring

Het was onverwacht prettig en zorgvuldig.

Theo Stiphout

Echtscheiding in een handomdraai.

Wat een plezierige ontvangst en keurige snelle afwikkeling hebben wij bij u gehad voor het snel regelen van onze echtscheiding .

Hartelijk...
Echtscheiding in een handomdraai.

Hartelijk dank ook namens mijn Ex-Partner de heer Wijpko Hemmes uit Gouda.

Theo Stiphout

Zie vorige pagina