Cb

Goede afhandeling, wel goed letten op schrijf en naam fouten

Uw ervaring

Zeer snelle afhandeling, maar moest alles wel goed controleren. Wat ik toch wel vervelend vond omdat scheiden al moeilijk genoeg is.

M.A. Jassies

Mijn ervaring met Scheiden-Online

Uw ervaring

Door een aantal oorzaken onzerzijds, heeft de scheiding aanvraag veel langer geduurd dan wenselijk.
Scheiden-online heeft zich hierin zeer geduldig en begripvol opgesteld. Waarvoor hulde!

Boekje gesloten

Snel en makkelijk

Heel prettig

Dineke

Scheiden

Henk Zwijnenburg

Laagdrempelig scheiden

Uw ervaring

Ik vond de manier waarop mijn vrouw (nu ex-vrouw) en ik door de procedure zijn geleid professioneel en prettig

S.A.M.Lenssen

Uitstekend

Uw ervaring

Zeer goede ondersteuning. Enige minpuntje was de onduidelijke informatievoorziening door de assistente over de benodigde papieren bij het gesprek

Van voorden

Correct

Uitmuntend .
Bij eventuele vragen toch nog bellen en overleggen want dit vond ik zeer belangrijk omdat je met materie in aanraking komt waar je niet bekend mee bent .
Aan de telefoon...
Uitmuntend .
Aan de telefoon werd je zeer deskundig geholpen en meteen geholpen zonder allerlei doorverbindingen .
Ben zeer tevreden over de afhandeling .

Peter

Snel en persoonlijk

Uw ervaring

Ondanks alleen contact op afstand heb ik de begeleiding als persoonlijk ervaren.

Marga

Goed geregeld

Uw ervaring

De dienstverlening was goed. Ik kreeg altijd snel antwoord via de mail. Ik vond de procedure langer duren dan verwacht, zeker gezien het feit dat wij de versnelde procedure hadden gekozen. Ik had... De dienstverlening was goed. Ik kreeg altijd snel antwoord via de mail. Ik vond de procedure langer duren dan verwacht, zeker gezien het feit dat wij de versnelde procedure hadden gekozen. Ik had vaak het idee dat er actie werd ondernomen wanneer ik mailde. Dat is mijn enige minpunt. De uitleg van de advocaat was zeer goed, hij nam alle tijd en ook de videoverbinding was prima. Het echtscheidingsconvenant en ouderschapsplan zijn goed opgezet, de website biedt veel steun als naslagwerk. Voor ons was dit een snelle en goedkope manier van scheiden en wij hebben het idee dat het net zo goed geregeld is als bij veel duurdere mediators.

LPD Hart

Fantastisch

Uw ervaring

Snel & Duidelijk, Tevredenheid.