van Herwijnen

goed

Smulders

Snel geregeld, afhandeling traag

Uw ervaring

Snel en efficiënt geregeld. Afhandeling was traag. Soms blijven documenten lang liggen (meer dan een week). Slecht op de hoogte van de regelgeving en procesgang bij de gemeente (inschrijving)

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen om te bespreken waarom u niet geheel tevreden bent. In uw dossier is het verzoekschrift op 18 mei ingediend bij... Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen om te bespreken waarom u niet geheel tevreden bent. In uw dossier is het verzoekschrift op 18 mei ingediend bij de Rechtbank. Op 5 juni is de beschikking afgegeven door de rechtbank. Wij ontvingen uw getekende aktes op woensdag 13 juni en dezelfde dag is een brief aan de gemeente verzonden met het verzoek de echtscheiding in te schrijven. De gemeente heeft vervolgens de echtscheiding ingeschreven op maandag 18 juni. Alles lijkt dan ook vrij normaal te zijn afgewikkeld, ook bij de gemeente. Graag hebben we contact met u om te bespreken wat volgens u exact mis is gegaan en hoe wij dat zouden kunnen verbeteren.

Nana Verlinde

Hartelijk dank!

Uw ervaring

Ik heb uw dienstverlening als zeer prettig ervaren.

Reactie Scheiden-online:

Graag gedaan. Hoewel een echtscheidingsprocedure nooit prettig is, proberen we het traject wel zo goed mogelijk te laten verlopen.

Louise

Goede service

Uw ervaring

Goed geholpen, geen problemen mee gehad. Redelijke prijs.

S

Snel, passend en behulpzaam

Uw ervaring

Een scheiding is een nare ervaring waar genoeg emoties bij komen. Juist daarom vond ik het fijn dat de scheidingsprocedure zakelijk verliep. Verder werd er snel gereageerd op mails, het werd... Een scheiding is een nare ervaring waar genoeg emoties bij komen. Juist daarom vond ik het fijn dat de scheidingsprocedure zakelijk verliep. Verder werd er snel gereageerd op mails, het werd herrinnert aan mijn ex-parner wanneer hij nog niet had gereageerd. Het traject voorspoedig voorlopen. Dit is erg fijn, dat er geen gekkegheden onderweg voorbij komen.

P Koppelmans

Scheiden zonder poespas

correct en snel

Reggy Kooiman

Zo kan het ook gelukkig.

Uw ervaring

De opmaak en info van en in de website sprak veel vertrouwen uit. Uit het enorme aanbod heb ik deze gekozen. Het 1ste contact ging al heel vlot en volledig. De snel toegestuurde documenten zijn... De opmaak en info van en in de website sprak veel vertrouwen uit. Uit het enorme aanbod heb ik deze gekozen. Het 1ste contact ging al heel vlot en volledig. De snel toegestuurde documenten zijn volledig en duidelijk. Zolang er verder geen kinderen of andere (fiscale) zaken bij betrokken zijn kan dit de "ideale"manier zijn om een scheiding te regelen. De uitleg en antwoorden waren volledig en vakkundig. Nadat ik en mijn partner alles in overleg hebben kunnen vastleggen was de afspraak ook vlot gemaakt. ! Belangrijk is dat men eerst de emoties kan uiten, los kan laten om vervolgens met gezond verstand alle afspraken vast te leggen. Vervolgens was het met een uurtje op het kantoor ook weer vlot geregeld. Nu ben ik helaas zijn naam vergeten maar hij heeft ons heel goed geholpen en uitgelegd wat alles betekend en kon nog enkele bruikbare tips geven. Sleutelwoorden zijn dus vlot, duidelijk, volledig en professioneel. Alles bij elkaar zou het, 1ste contact meegerekend, met zo'n 8 weken rond zijn. Het "midden"pakket was hier dus perfect. Overall mijn complimenten voor het hele team.

A. Vaessen

Zeer accurate en prettige dienstverlening

Uw ervaring

Zeer accurate en prettige service. Jullie werken snel, denken mee en zijn proactief.

Reactie Scheiden-online:

Fijn dat u het zo heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie.

Van Pil

Feedback weert