Snel en eenvoudig

Uw ervaring

Goede ervaring alle communicatie ging per e mail zoals verwacht.

patricia stakenburg

Super

Goed en snel

Irmgard

Waar voor je geld!

Uw ervaring

Zeer professioneel, duidelijk en prettig!

Tirza Bauwens

Snel en proffesioneel

Uw ervaring

Snelle afhandeling; duidelijke uitleg. Heel prettig.

Helder en efficiënt

Plezierig en adequaat

Meijsen

Goed geregeld

Zeer prettig en professioneel

Peter Wiering

Simpel en snel

Uw ervaring

Een overzichtelijke website is het begin van een soepele procedure van een toch al lastig proces. Scheiden online loodst je prima door alle stappen heen.

R. Den Bruigom

Laagdrempelig, snel en duidelijk

Uw ervaring

Vanaf het eerste contact via de website tot het afronden van de procedure bij de gemeente hebben wij de dienstverlening als prettig ervaren. Het invullen van het convenant was zeer eenvoudig, mede... Vanaf het eerste contact via de website tot het afronden van de procedure bij de gemeente hebben wij de dienstverlening als prettig ervaren. Het invullen van het convenant was zeer eenvoudig, mede dankzij de duidelijke instructie. De afspraak met Mr. Bakker was snel gepland. De uitleg die we tijdens dat gesprek kregen en de geadviseerde aanvullingen op het convenant waren duidelijk en het was fijn dat dat ter plekke geregeld kon worden. Na het ondertekenen werden we goed op de hoogte gehouden van de status en was de echtscheiding op een prettig snelle manier geregeld. Hoewel het het scheiden zelf niet leuker maakt, hebben wij de procedure als prettig ervaren.

J. Reulen

Fijne en makkelijke afwikkeling

Uw ervaring

in een nare situatie is het fijn als een scheiding snel en makkelijk verloopt. Onze ervaring met Scheiden-Online (B& Advocaten) was bijzonder prettig (advocaat auke Bakker) en de zaken werden via... in een nare situatie is het fijn als een scheiding snel en makkelijk verloopt. Onze ervaring met Scheiden-Online (B& Advocaten) was bijzonder prettig (advocaat auke Bakker) en de zaken werden via een video call makkelijk en duidelijk uitgelegd. Het process ging erg snel

Bart van der Zanden

Goede afspraken en alles is volgens afspraak gegaan, super

Zeer aangenaam