Maas

Scheiding nanninga hilhorst

Fournier

Scheiding prima afgehandeld

Uw ervaring

Duidelijk en adequaat. Prima bereikbaar en vlotte afhandeling van vragen.

Maurits Bakker Schut

Feedback van M Bakker Schut

Uw ervaring

Wat matig gestart met veel administrative fouten. ( zo ben ik paar keer aangesproken als Mr Winder of Bakker) daarna professioneel. helder en redelijk snel

Liever niet maar soms gaat het leven zo...

Uw ervaring

Een van de meest pijnlijke gebeurtenissen is wat mij betreft een scheiding... ervaar het dan ook als een rouwproces; een snelle en correcte ondersteuning kan daarin zijn nut bewijzen. B& advocaten... Een van de meest pijnlijke gebeurtenissen is wat mij betreft een scheiding... ervaar het dan ook als een rouwproces; een snelle en correcte ondersteuning kan daarin zijn nut bewijzen. B& advocaten en Mediators, i.c. de heer A.S. Bakker heeft ons op een prettige wijze door dit proces geloodst.

Marcel Wijnans

Prima afhandeling

Uw ervaring

Na eerder bij een concurrent nl “netjes scheiden” klant te zijn geweest was het contact met uw bedrijf een verademing. Alle afspraken liepen als een trein en ondanks het feit dat scheiden nooit... Na eerder bij een concurrent nl “netjes scheiden” klant te zijn geweest was het contact met uw bedrijf een verademing. Alle afspraken liepen als een trein en ondanks het feit dat scheiden nooit leuk is zal ik u van harte aanbevelen .

Sara Jans

Perfect

Uw ervaring

Professioneel en snel geholpen. Met precies de informatie die wij nodig hadden. Echt heel fijn geholpen.

Kouwenberg

Professioneel begeleid en goedkoop scheiden

Uw ervaring

Uiterst prettig; meedenkend, snelle service en binnen korte tijd gerealiseerd.

Dennis

Snel en makkelijk

Uw ervaring

Goed en zoals het hoort te zijn.

howley van leijenhorst

Prima geregeld

Uw ervaring

Alles verliep snel en veel gemakkelijker als gedacht.