Perfecte bij begeleiding bij scheiding.

Uw ervaring

Na mijn gegevens via de mlail achtergelaten te hebben is er direct contact gezocht met mij. Alles ging voortvarend en informatief.
Een tip is misschien bij de definitieve mail van de...
Een tip is misschien bij de definitieve mail van de inschrijving van de echtscheiding ook het formulier mee te sturen om je pensioen aan beide kanten goed te regelen (binnen 2 jaar).
Verder niets da lof?

Liesbeth

Snelle en goede afhandeling

Uw ervaring

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening. Alles werd goed gecommuniceerd en de afspraken werden perfect nagekomen.
In het persoonlijk gesprek werd de tijd voor ons genomen, werden de...
In het persoonlijk gesprek werd de tijd voor ons genomen, werden de diverse mogelijkheden helder uitgelegd en kregen we een goed advies over de te maken keuzes voor het convenant.
Hartelijk dank voor de goede en snelle afwikkeling van onze scheiding.

Povel Coaching & Training

Snel en accuraat scheiden

goed

Suzanne

Scheiding

Uw ervaring

Ondanks de zwaarte van het onderwerp, heb ik het ervaren als een duidelijke en soepele scheiding.

Dick Peterse

Perfect

Uw ervaring

Vanaf het begin tot afronding is alles correct en volgens afspraak perfect verlopen.

Eva de Kleine

Alexander

Supersnel en professioneel

Supersnel en professioneel

a.m penning

Scheiden online is snel en zeker

Uw ervaring

de dienstverlening was prima , kregen keurig en snel antwoorden op onze vragen.

A. Huisman

Beoordeling nav echtscheidingsconvenant en ouderschapsplan

Uw ervaring

Prima dienstverlening, duidelijk en deskundig advies