De Jong

Efficiënte afhandeling

Uw ervaring

Zeer efficiënte werkwijze. Onze echtscheiding werd snel en zonder onduidelijkheden verzorgd. Ook veruit de voordeligste optie die wij hebben kunnen vinden.

Snel geregeld !

Uw ervaring

Alles werd snel opgepakt en geregeld.
Geen kosten achteraf.

Maup

Geduldig, snel, duidelijk en keurig!

Uw ervaring

Geduldig, snel, duidelijk en keurig!

Jaap

Duidelijk en snel

Uw ervaring

De procedure voor de scheiding wordt duidelijk uitgelegd en snel en nauwkeurig afgehandeld. Erg tevreden.

Goedhart

Prima geregeld

Uw ervaring

Meer persoonlijk dan verwacht, duidelijk, meedenkend, snel

Betrouwbaar en efficiënt manier van scheiden

Efficiënt en accuraat

Jeroen Verhoeven

Prima procedure voor scheiding.

Uw ervaring

De hele procedure nam ca. 5 weken in beslag van het moment dat we het online formulier invulden tot de daadwerkelijke scheiding. Wij kozen voor de procedure van € 750 Euro waar een gesprek met een... De hele procedure nam ca. 5 weken in beslag van het moment dat we het online formulier invulden tot de daadwerkelijke scheiding. Wij kozen voor de procedure van € 750 Euro waar een gesprek met een advocaat bij zit. Dhr. Bakker heeft ons daarbij een goede en zakelijke uiteenzetting gegeven waarbij menselijkheid beslist de boventoon voerde. Daarna was het slechts afwachten en na ca. 5 weken kwam de beslissing van de rechter.

Kortom: Scheiden-online is een prima bedrijf gespecialiseerd in het familierecht die iedereen voor een zeer redelijke prijs door dit voor sommigen moeilijke traject zal leiden.

Zeker een aanrader!

B&H

Snelle goede service

Uw ervaring

vanaf intake tot uiteindelijke uitspraak zeer effectief en snel geholpen

Margot Vermeulen

Prettige en efficiente hulp bij deze lastige stap

Uw ervaring

prettig in het contact, goede heldere uitleg, soms mischien iets te uitvoerig aangezien het niet altijd van toepassing was voor ons.

Mark & Martijn

Goed, snel en nauwkeurig scheiden met een beetje hulp!

Uw ervaring

Top, snel, duidelijk en ze denken mee bij de wat complexere vraagstukken.