Claudia

Helemaal goed.

Uw ervaring

De stut, steun, het meedenken, de snelheid en het meebewegen met afwijkende verzoeken, hebben een bittere pil voor ons een beetje zoeter gemaakt. Gaan nooit meer trouwen, laat staan scheiden, maar... De stut, steun, het meedenken, de snelheid en het meebewegen met afwijkende verzoeken, hebben een bittere pil voor ons een beetje zoeter gemaakt. Gaan nooit meer trouwen, laat staan scheiden, maar anders zouden we deze ervaring voor herhaling vatbaar vinden.

nvt

Scheiden

Zeer betrouwbaar

Uw ervaring

prettig, direct, eerlijk, duidelijk.

Ellis

Snel , goed en betrokken

Uw ervaring

Ik ben heel tevreden over de snelle en heldere afwikkeling van onze scheiding. Het positief meedenken in mogelijkheden om de scheiding te versnellen heb ik als zeer positief ervaren. Hierdoor had... Ik ben heel tevreden over de snelle en heldere afwikkeling van onze scheiding. Het positief meedenken in mogelijkheden om de scheiding te versnellen heb ik als zeer positief ervaren. Hierdoor had ik alles op tijd rond waardoor ik met mijn vervolg stappen ten aanzien van mijn toekomstig wonen door kon gaan.Ik vond het gehele proces zeer helder, vakkundig en toch betrokken ondanks dat dit per computer ging.

dank voor deze afwikkeling .

Jeroen

Professionele begeleiding en -afhandeling

Uw ervaring

Nette locatie, professionele begeleiding en -afhandeling. Alle afspraken nagekomen en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Als je er samen uit kan... Nette locatie, professionele begeleiding en -afhandeling. Alle afspraken nagekomen en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Als je er samen uit kan komen, een aanrader.

W pongers

Zeer goed

Uw ervaring

Goed zeer netjes geholpen met uitleg en papier werk

A.P. Quast

Vlotte scheiding

Uw ervaring

Buitengewoon goed. Snel en vakkundig. Goede dienstverlening.

Mevr. Y. Bruningmeijer

Goede service en snel afgewikkeld voor een schappelijke prijs. Prettig gesprek op centraal gelegen locatie, goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur.

Zeer prettig.

Angelique Muller

Speedexit

Uw ervaring

Voor wie het samen eens is over een echtscheiding, en zelfredzaam is, is dit echt een aanrader! Overzichtelijk, snel, en digitaal goed geregeld.

Charnel

Uitstekend

Uw ervaring

Zeer prettig en proffesioneel. Duidelijk, accuraat en punctueel.
Ook betaalbaar