V. Visser

Een heel fijn buro.

Uw ervaring

Hele fijne service alles snel geregeld.

Andrzej Troczynski

Duidelijk

Zonder inmenging duidelijke sturing

Echtscheiding afgehandeld.

Uw ervaring

Zeer begripvol. Erg goed en professioneel.
Er word begrepen in wat voor situatie je zit en hier wordt goed rekening mee gehouden.

AenA

Scheiding

Uw ervaring

De templates waren zeer begrijpelijk en volledig.
De website vertelt je alles wat je moet weten (en meer)
De templates waren zeer begrijpelijk en volledig.
De website vertelt je alles wat je moet weten (en meer)
het afrondende gesprek met Mr Bakker hebben wij als prettig ervaren, hij legt alles duidelijk uit, had nuttige aanvullingen en feedback wat maakt dat we aansluitend met een gerust hart alles tekende.
Een baken in een periode van onrust en geregel.

Snel en goed geregeld

Uw ervaring

Ideaal om de scheiding snel via internet te kunnen regelen, met alleen een persoonlijk gesprek met de telefoon via videobellen. De dienstverlening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De procedure... Ideaal om de scheiding snel via internet te kunnen regelen, met alleen een persoonlijk gesprek met de telefoon via videobellen. De dienstverlening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De procedure was duidelijk en binnen een paar weken geregeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang in het proces en welke acties ik hier zelf in moest ondernemen. Alles kon grotendeels gescheiden van mijn ex-partner. Veel fijner dan samen op een kantoor te moeten komen.

H. van Rooijen

Snel, vakkundig en netjes afgehandeld

Uw ervaring

Prima, duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Prijs zou iets naar benden mogen worden bijgesteld, hele afhandeling is een redelijk standaard administratief traject. (in ons geval tenminste)

AM

Uitzonderlijke goede service!

Uw ervaring

Wij zijn buitengewoon goed geholpen bij onze scheiding! Goede service, snelle service, snelle reactietijd, denken in oplossingen etc. etc. In één woord geweldig!

W. Tieman

Ervaring Scheiden online

Heel erg positief

x

Uw ervaring

Snelle en prettige afhandeling.