Bianca van der Biezen

Goed advies & begeleiding!

Uw ervaring

Positief, helder en duidelijk met een goede doorlooptijd.

John doe

Goede beoordeling, snelle en keurige sfhandeling

Uw ervaring

Zeer prettig , snel, kordaat en precies volgens de geschetste verwachting

J.H. van den Brink

Goed, eenvoudig en snel geholpen tegen een prima prijs, houden zo.

Uw ervaring

Prima ervaring, alleen maar positief.

Jeroen

Snel, makkelijk en goed!

Uw ervaring

Ik ben zeer positief over de afhandeling. Lijkt vrij onpersoonlijk om alles digitaal te doen, maar uiteindelijk alles samen met de advocaat doorgesproken in een bijzonder prettig en persoonlijk... Ik ben zeer positief over de afhandeling. Lijkt vrij onpersoonlijk om alles digitaal te doen, maar uiteindelijk alles samen met de advocaat doorgesproken in een bijzonder prettig en persoonlijk gesprek. Alles was duidelijk en zeer vlot afgehandeld

C.v.d.Wel

Eenvoudig scheiden

Uw ervaring

We zijn prettig geholpen.

Marja de Ridder

Prettig

plaisier

Super vlot

heel goed

A. Toren

Vlotte afhandeling

Uw ervaring

De dienstverlening was prima.
De dienstverlening was prima.
Wel heb ik twee opmerkingen: tijdens het video gesprek viel de verbinding iedere keer weg. Ook was het geluid niet goed. Dat was erg vervelend en maakte het gesprek moeilijker. Uiteindelijk gingen we over op Skype, toen ging het goed, maar ik weet niet of Skype hetzelfde beveiligingsniveau kent als het reguliere systeem.

Mijn volgende punt is dat ik verzuimd had de nota te voldoen waardoor de aanvraag pas later bij de rechtbank is aangekomen. Een herinneringsmail was behulpzaam geweest.

ac de wolf

Gemakkelijk en snel

Uw ervaring

tot nu toe alles oke geregeld ben erg tevreden over hoe alles is verlopen en geregeld.

Erik van der Steen

feedback over Scheiden-online