A.

Zeer goede ervaring.

Uw ervaring

Perfecte dienstverlening. Steeds direct antwoord op vragen.

Esther

Online maar toch persoonlijk.

Uw ervaring

Zeer snelle en persoonlijke service. Prima uitleg om zelf de papierhandel in te vullen. Duidelijke toelichting van de stappen die gevolgd worden. Zeer tevreden over prijs/kwaliteitsverhouding.

Tom de Wit

Snel en to the point.

Uw ervaring

Ik vond de gesprekken er prettig, zeer duidelijke uitleg en het process is daardoor snel en soepel verlopen. Ook erg gemakkelijk dat het meeste online was af te handelen met duidelijke instructies... Ik vond de gesprekken er prettig, zeer duidelijke uitleg en het process is daardoor snel en soepel verlopen. Ook erg gemakkelijk dat het meeste online was af te handelen met duidelijke instructies erbij.

Carah

Scheiden zonder ruzie

Uw ervaring

Ideaal om een scheiding voordelig, gemakkelijk en snel te regelen.

Gescheiden

Een snelle en goed geregelde scheiding.

Uw ervaring

Professioneel en kundig geleid door Dhr. Bakker. We werden er goed doorheen geleid.

Fester

Snel en no-nonsens

professioneel

Y. R. Tan

Zeer tevreden over de service van B& Advocaten

Uw ervaring

De dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren. Zeer efficient maar toch ook persoonlijk en respectvol.

E.de Wit

Uw ervaring

Correct, duidelijk, niet opdringerig, zorgvuldig en compleet.
Zeer prettig, snel en vriendelijk contact met alle medewerkers.

Dina de Bruijn

Correct en netjes afgehandeld

Uw ervaring

Als zeer correct en netjes

Liesbeth van Lieshout-Pels

Zeer tevreden

Uw ervaring

Van begin tot het einde was alles in orde.
Van begin tot het einde was alles in orde.
Dit komt natuurlijk ook doordat mijn man en ik geen enkel twistpunt hadden. Maar de hele afhandeling ging zeer soepel en we kijken er goed op terug.
Wij wilden niet scheiden maar de SVB accepteerde onze LAT-relatie niet, als gehuwden, en mijn man werd gekort op zijn AOW.
Dit is nu allemaal in orde maar het blijft zuur..