Offerte
Communicatie

Goed snel efficient

Duidelijk

Prettig, duidelijk en concreet

snelle reactie op mijn aanvraag, snelle service en zeer meedenkend, oplossing gericht en verhelderd gesprek gehad.

Fatima van der Louw

Een prettige evaring, Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren is dat alles vlot verliep, kon snel trecht en kreeg ook snel reactie op vragen of verzoeken. En de sfeer heb ik als zeer goed... Een prettige evaring, Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren is dat alles vlot verliep, kon snel trecht en kreeg ook snel reactie op vragen of verzoeken. En de sfeer heb ik als zeer goed ervaren. Voelde me op mijn gemak. En het mee denken was ook fijn natuurlijk.

Kreeg snel reactie op mijn vragen, dat heb ik als zeer prettig ervaren.
Persoonlijk en een prettige sfeer.

Van de Kant

Goede ervaring en aan te bevelen aan andere.

Hij staat voor zijn zaak.

Het is prima zo.

Sandra

Persoonlijk en vakkundig.

Persoonlijk en toch zakelijk. Doeltreffende aanpak en duidelijke standpunten.

Nico de Rijk

Ervaring met Bernard Baas uiterst positief. Professioneel en actie zijn zeer ter zaken kundig. Uiterst prettige samenwerking.

snelle feedback

eigenlijk niet direct
offerte en medewerkers ken ik geen waarde geven want dit is niet van toepassing.

Reeds eerder goede ervaringen mee gehad. Nu wederom. Ik heb Mr. Baas ervaren als gedreven, betrokken en messcherpe jurist. Die de confrontatie niet uit de weg gaat.

Betrokken.

Dammers

Mijn ervaring met Schravemade is uitstekend! Snelle terugkoppeling, accuraat, doortastend.

Zie hierboven!

In mijn vase, geeneen

Via inloopspreekuur bij Schravenmade terecht gekomen en toevallig meteen iemand gesproken die daar kundig over was

ben er niet echt in thuis

nee

M. Weebers

Zeer positief, goed te bereiken, reageren snel, inhoudelijk goed en bovenal de situatie en fase van de onderhandeling goed inschattend. Aanpak die goed bij mij en de situatie past.

Goed te bereiken, reageren snel, inhoudelijk goed en bovenal de situatie en fase van de onderhandeling goed inschattend.

Iets meer tijd en rust nemen voor de klant. Dit vormt voor mijn geen probleem en zorgt voor een vlotte en zakelijke benadering naar mij en mijn werkgever.