Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Nijhof Bouw en woonwaren

Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. De combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. Heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog... Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. De combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. Heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog deskundigheid van buiten nodig mocht zijn. De kracht ligt m.n. om zaken niet via de juridische weg op te lossen. Als het toch op procederen aankomt

Persoonlijk aanpak. Goede en gedegen voorbereiding.

De inhoudelijke kwaliteit is veel beter als dat de omgeving waar het advocatenkantoor is gevestigd. Heeft ook weer een voordeel in het uurtarief

Begeleiding en advies bij vaststellingsovereenkomst.

Plezierige en open manier van communiceren, deskundigheid maar ook met oog voor de mens achter de zaak.

Annemieke Hoksbergen

In beginsel zijn de adviezen deskundig en heb ik daarin alle vertrouwen gehad. Met hoofdletters heb ik aangegeven niet naar de Rechtbank te willen gaan en het daarvoor in de minne te willen... In beginsel zijn de adviezen deskundig en heb ik daarin alle vertrouwen gehad. Met hoofdletters heb ik aangegeven niet naar de Rechtbank te willen gaan en het daarvoor in de minne te willen schikken. Helaas, dat gebeurde dus toch.
De communicatie voorafgaand aan de Rechtbank was nihil. Geen idee wat er ging gebeuren. Ook werd ik niet geïnformeerd over hoe de terugkoppeling in zijn werk ging.

Ik ben niet geïnformeerd over het feit dat ik vooraf mijn rechtsbijstandverzekering moest raadplegen, waardoor ik nu krom moet liggen om mijn facturen te kunnen betalen.

Linda M. Compaan

Persoonlijk contact is heel plezierig. Moet helaas steeds zelf achter informatie aan over wat er gebeurt, dit zou anders kunnen.
Ook bij voorstel tegenpartij rechtstreeks te benaderen na...
Ook bij voorstel tegenpartij rechtstreeks te benaderen na vonnis om haar kosten van deurwaarder te besparen, werd niet verteld dat dit voor mijn rekening zou zijn.

Gaan helemaal voor mijn zaak.

Communiceren wat verder gaat gebeuren.

Positief

Betrokkenheid

Betere voorlichting over belastingtechnische aspecten bij VSO, met name de kinderopvang en de mogelijkheden van middeling.

Ruud van Dijk

Ik heb de heer Hans Schravenmade ervaren als een zeer ervaren advocaat die met je meedenkt ipv de context louter in juridische kaders te spuien. Als client kan je veel zelf doen om je positie te... Ik heb de heer Hans Schravenmade ervaren als een zeer ervaren advocaat die met je meedenkt ipv de context louter in juridische kaders te spuien. Als client kan je veel zelf doen om je positie te verbeteren of verslechtering te voorkomen. De heer Schravenmade belicht daarbij duidelijk meerdere kanten van de zaak en geeft tips en praktisch advies. Daarnaast beschikt hij met zijn scherpe humor over een geweldig relativeringsvermogen. Dit alles heeft de afwikkeling van mijn zaak goed geholpen.

Inhoudelijke communicatie, deskundigheid en duidelijkheid; koffie; relativeringsvermogen en humor.

Voor mij destijds geen.

Zeer goed en professioneel

Kundig advies en met je meedenken

Als ik iets zou moeten aangeven zou dat de telefonische bereikbaar kunnen zijn.

Tim van Thiel

Zeer goede ervaring met Hans Schravenmade. Altijd rustig en bekwaam in voor mij hinderlijke situaties.

De rust welke Hans uitstraalt was voor mij in deze zaak erg prettig

Anilpersad Orie

Zeer gedreven vanuit client perspectief en professioneel. Prettige setting in gesprekken om alles te delen .Zal wanneer nodig is , Hans Schravenmade inschakelen en aanbevelen bij mijn relaties en... Zeer gedreven vanuit client perspectief en professioneel. Prettige setting in gesprekken om alles te delen .Zal wanneer nodig is , Hans Schravenmade inschakelen en aanbevelen bij mijn relaties en vrienden.

Het vermogen om alle scenario's goed te kunnen beoordelen en voor te zijn.
Zeer gedreven en uitermate professioneel in confrontaties met opponent .

Kleine aandacht betreft communicatie via whats App ( snelheid )

E.Luigjes

Hans Schravenmade sr. is een zeer goede advocaat die mij ca 10 jaar geleden voor het eerst heeft bijgestaan in een arbeidsconflict met mijn toenmalige werkgever. Waar de jurist van de vakbond (waar... Hans Schravenmade sr. is een zeer goede advocaat die mij ca 10 jaar geleden voor het eerst heeft bijgestaan in een arbeidsconflict met mijn toenmalige werkgever. Waar de jurist van de vakbond (waar ik snel lid van ben geworden toen het dispuut kwam) heeft aangegeven met een kleine afkoopsom genoegen te nemen heeft Hans Schravenmade de zaak, zonder dat het tot een procedure is gekomen, geschikt voor het dubbele bedrag waarmee ik in eerste instantie genoegen moest nemen

1. Zeer cliënt gericht;
2. Ter zake kundig

Meer transparantie bij declaratie.