Seepje

Thera Criens

Milieuvriendelijk, goede communicatie aan de telefoon.

Colette

Super! Leuke actie en snelle levering

Margriet Jonker

Toppie goed

Mieke Bollen

Wasschillen: zeer goed, gebruik ze al jaren.
Blok zeep met magneet: blijft niet vastzitten in de zeep, hoewel de zeep heel goed is & lekker ruikt.

Lusanne Brand - van Dijk

Helemaal prima

Matty Snoep

Tot nu toe alleen de wasverzachter in gebruik, maar die werkt prima. Merk geen verschil met de 'gewone' wasverzachter. Vraag mij wel af of jullie ook kunnen aangeven wat de dosering is als je een... Tot nu toe alleen de wasverzachter in gebruik, maar die werkt prima. Merk geen verschil met de 'gewone' wasverzachter. Vraag mij wel af of jullie ook kunnen aangeven wat de dosering is als je een waterontharder hebt. Ik doe gewoon altijd minder gebruiken, maar hoeveel minder levert bij jullie middelen nog goed resultaat?

Wendy Roumen

Leuke aanbieding en netjes bezorgd.
Leuke aanbieding en netjes bezorgd.
Heb alleen bij de tonka zeep het pompje wat niet werkt. Ik kan het vervangen met de andere pompjes als ze leeg zijn maar ja, stel dat je hem cadeau zou doen moet hij het wel doen. 😉

Ivonne

Ik gebruik dit product al jaren. Dat zegt genoeg ;-)

Annemiek Van den Bosch

Heb het nog niet gebruikt,alleen de Nepalese wasbolletjes en vind die heel goed.