Seepje

Ivanka

Goed product en heerlijke geur

Anniek Danen

Geweldig fijne middele.

Rob

Wast schoon en ruikt lekker.

Anne Jacobs

Wast schoon, milieuvriendelijk, zonder microplastics, mooie vormgeving

Miranda Van Dijk

Super

Barbara Dokter

Bestellen ging makkelijk,website overzichtelijk en goed op de hoogte gehouden van bestelling. Mijn ervaring met seepje is goed prima producten om de wereld een beetje mooier te maken.
Komen we weer bij de vraag over aan bevelen ik doe dat niet laat mensen liever zelf ontdekken en beslissen de een heeft hier baat bij of bij iets anders net wat je wil .
Maar als ze mij vragen of ik tevreden ben met seepje dan zeg ik ja.

Diana Krullaards

Fijn produkt ruikt ook lekker

Nicole Verlinden

Eerlijk gezegd wist niet dat ik het zelf moest maken

Reactie Seepje:

Hoi Nicole!
Hoi Nicole!
Wat leuk om te lezen dat je Seepje gebruikt maar wel jammer dat je andere verwachting had van onze navulling! Wij hebben voor een poeder navulling gekozen omdat we daarbij 44% co2-uitstoot besparen op de verpakking, veel he?! Voor de gebruiksaanwijzing kan je 't volgende linkje gebruiken: https://www.seepje.nl/seepje-handzeep-navulling-zo-werkt-het/ Succes met navullen :)

Lynn Wulffraat

Goed voor de was, goed voor de ziel

Josine Lundahl

Tevreden was ik al met Seepje wasmiddel neutral, maar ben nog enthousiaster geworden door de superschillen uit de Himalaya.
Heel bijzonder dat je met een paar schillen 3 wasbeurten kunt doen....
Heel bijzonder dat je met een paar schillen 3 wasbeurten kunt doen. De was is schoon en fris.