Seepje

Manon

Fantastisch, ik gebruik het al jaren, zowel wasnoten als vloeibaar wasmiddel en ook allesreiniger 😃

Lieve De Knijf

Uitstekend

Anja Bak

Alleen nog Seepje bij ons thuis!

Dave End

Helaas best wel jeuk

Reactie Seepje:

Hoi Dave,
Hoi Dave,
Wat leuk om te lezen dat je Seepje gebruikt maar wel vervelend dat je last hebt van Jeuk. :( Over welk specifieke product gaat dit? Bij een gevoelige huid raden we Seepje 'Gewoon neutraal' aan. De pH-waarde van de Seepje schillen is 4,5 - 5,5. Bovendien zijn de schillen hypoallergeen en werken ze anti-bacterieel. Er zit ook geen geur aan.
Mocht het daarna alsnog niet werken kun je altijd contact met ons opnemen via hoi@seepje.nl dan kijken we graag met je mee!
Groetjes, Laurence van Seepje

Betty Neutel

Voor licht vervuilde wasjes prima wasmiddel, voor sterker vervuilde was werkt het mínder goed

Reactie Seepje:

Hoi Betty!
Hoi Betty!
Wat leuk om te lezen dat je ons wasmiddel gebruikt! Ik ben benieuwd welk Seepje je hebt gebruikt voor welke was? Zo wast ons Universeel wasmiddel het krachtigst en is heel geschikt voor handdoeken of wit wasgoed. Ons kleur wasmiddel zorgt er weer voor dat kleuren blijven stralen, hiervoor dient het wasmiddel niet te krachtig te wassen want dat vinden de kleuren minder prettig. Wol & Fijn is voor de zachte-delicate-wasjes, zoals je knusse wollen wintertruien.
Mocht het hierna alsnog niet werken stuur ons vooral een mailtje naar Hoi@seepje.nl dan helpen we je graag verder! Doei! Laurence van Seepje

Mary van Noord

Op elke temperatuur een goed resultaat.

Eveline Kapteijn

Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar seepje, bevalt prima

Martie Velthuis

Stukken zeep gekocht voor diverse doelen.
Ben alles aan het proberen, het is wennen aan minder schuim, en ik moet vertrouwen opbouwen of de zeken echt schoon worden.

Karin Schuchhard

Prima schoonmaakmiddelen. Geur is redelijk neutraal (geen chemische lucht) schuimt minder en maakt goed schoon. De waszeep is goed tegen vlekken!