Seepje

Rina Meuge

Ben pas met Seepje begonnen.
Tot nu toe erg tevreden

Anna Smit

Ik vind het geweldig, handseepje ruikt lekker, wasmiddel zou wat meer mogen ruiken maar is verder uitstekend.

Niesje Raaphorst

Verkoopt duurzame producten voor een betaalbare prijs

Jozefien Theys

Heerlijk geurende handzeep

Andrew Vieler

Altijd goed

Vera

Seepje is een bedrijf gerund door enthousiaste, milieuvriendelijke mensen. Van de producten die ik er koop word ik blij. Vooral de handzeep die heerlijk zacht is voor mijn huid en dat zijn zeer... Seepje is een bedrijf gerund door enthousiaste, milieuvriendelijke mensen. Van de producten die ik er koop word ik blij. Vooral de handzeep die heerlijk zacht is voor mijn huid en dat zijn zeer zeker ook de wasnoten voor in mijn wasmachine.

Marcia

Heel goed. Snelle levering, fijne producten

Riki De Vlieg

Ruikt lekker en ik vind het prettig dat het niet te dun is.

Frits Heimweg

Vlot bezorgd, goed product.

Renata Ranchor

Ben blij met schone en frisse versie van veelgebruikt product (wasmiddel, alle varianten) in een huishouden met kinderen! wast schoon en ruikt goed. Voelt wel als verspilling om de flessen elke keer... Ben blij met schone en frisse versie van veelgebruikt product (wasmiddel, alle varianten) in een huishouden met kinderen! wast schoon en ruikt goed. Voelt wel als verspilling om de flessen elke keer weg te moeten gooien. Als mogelijk om navulverpakkingen voor wasmiddel in te voeren, graag.