Seepje

Gerard Dictus

Prima product

Eveline van der Pas

Heerlijke geur, ik koos alle verschillende soorten in blokken zeep. Geen plastic. Hoera!!!!!! En nu maar ervan uitdelen.

Monique

Wast super goed, alleen is de geur niet altijd heel lekker.

Emma

Ruikt heerlijk, reinigt goed, milieuvriendelijk

van der Houwen

Bevalt erg goed. Was er al jaren mee. Eerst de schillen nu het vloeibaar wasmiddel.

Brenda Van Galen van Veen

Gebruik het al vanaf het begin, nu nog steeds iedere dag, need I say more?

J Heij

Al vanaf jullie begin een trouwe gebruiker! Leuk de brievenbus zeep pakketten waarvan ik er 2 besteld heb om cadeau te doen. Helaas had ik pas na ontvangst door dat de super magneet houder er niet... Al vanaf jullie begin een trouwe gebruiker! Leuk de brievenbus zeep pakketten waarvan ik er 2 besteld heb om cadeau te doen. Helaas had ik pas na ontvangst door dat de super magneet houder er niet bij zat. Dit terwijl de uitsparing wel in de doos aanwezig is. Bestel je het los erbij zijn er bijkomende verzendkosten. Mijn advies zou zijn om dit efficiënter aan te bieden zodat klanten er sneller voor kiezen de magneet erbij te kopen. Jammer dat de magneet alleen aanwezig is bij het afwaszeep pakket. Telefonisch contact gehad hierover maar bij deze nog even middels deze feedback mail. Hartelijke groet!

Hanny Schouten

Jazeker