Seepje

Annelie Kunst

Wast prima

Rob

Snelle levering. Was goed schoon en ruikt lekker.

Miranda Van Dijk

Wassen met seepje vind ik fijn. De geur is prettig en de was wordt heerlijk schoon.

Lyda

Goed, fijne producten, heerlijke geuren. Alleen navulling in bijvoorbeeld andere verpakking zou een goed idee zijn zodat je minder afval krijgt. Bijvoorbeeld met water verdunbaar concentraat.

Cor van den Brink

Je hoort wat en je leest wat. Soms blijft het daarbij, soms ga je een stapje verder. Voor Seepje ben ik een stapje verder gegaan en ben overgegaan tot de aanschaf van een blok seepie voor onder de... Je hoort wat en je leest wat. Soms blijft het daarbij, soms ga je een stapje verder. Voor Seepje ben ik een stapje verder gegaan en ben overgegaan tot de aanschaf van een blok seepie voor onder de douche en om mijn handen te wassen. Blij verrast was ik. Lekker romig en een heerlijke geur. Onlangs een pakket met drie seepies, een netje en een magneethouder besteld en ontvangen. Ik ben om. Voor mij geen onduidelijke chemische vloeibare substanties meer. Een eerlijk stuk zeep, dat wordt het voor mij.

Anita Mandemaker

Prima wasmiddel, afwasmiddel, handzeep. Zou de gewone zeep ook graag als vloeibaar zien. Jammer dat de navulling alleen in speciale flesjes gaat en niet in de gewone. Stond er ook niet bij, moet dus... Prima wasmiddel, afwasmiddel, handzeep. Zou de gewone zeep ook graag als vloeibaar zien. Jammer dat de navulling alleen in speciale flesjes gaat en niet in de gewone. Stond er ook niet bij, moet dus alsnog eentje bestellen maar zit dan met verzendkosten. Misschien bij een volgende bestelling maar weer aan denken.

Reja Lageweg

Stukken zeep zien er stoer uit. Ik heb de badzeep nog niet gebruikt, over de andere ben ik zeer tevreden.

J. van Zeggelaar

Maakt goed schoon. Fijn idee dat het natuurlijke producten zijn.