Seepje

Natasja Planjer

Eerlijke producten en milieuvriendelijk

Marie-Louise Harsta

Prima ervaring met lekker vlot en persoonlijk taalgebruik in de verschillende uitingen van Seepje.

Mieke Fleuren-Peters Docente

Gemakkelijk te vinden op internet. Zeer gebruiksvriendelijke site en prima producten.

Marlies Kooiman

Geeft een goed gevoel omdat je goed bezig bent voor de natuur

J.Th. van Renselaar

Ik heb de zeepjes nog niet gebruikt. Ik vraag me af hoe ik bv de afwaszeepjes moet gebruiken? In een zeepklopper? En voor de fijne handwas? Ook een zeepklopper? En waar koop ik die? Een zeephouder... Ik heb de zeepjes nog niet gebruikt. Ik vraag me af hoe ik bv de afwaszeepjes moet gebruiken? In een zeepklopper? En voor de fijne handwas? Ook een zeepklopper? En waar koop ik die? Een zeephouder hebben jullie wel, de mijne zijn al meer dan 40 jaar oud en verhuizen iedere keer mee. Ik zou graag een informatiefilmpje op uw site zien met de gebruiksaanwijzing. Ik ben wel erg blij!!!! met jullie zeep ivm afval en milieubesparing. Jullie flessen afwasmiddel beviel me niet zo: toch weer afval en het ontvette de afwas onvoldoende. Voor het toilet was het ook geschikt, daarmee heb ik het opgemaakt. Lege fles staat in de schuur voor hergebuik in ons huishouden. Weggooien? Nee, nergens voor nodig! Succes!
Groet,
Jantien van Renselaar

ccm bos

Super producten met heerlijke geuren

Marijke van der Vloed

Weinig woorden nodig: er blijft geen vuiltje hangen!!

M. Goes

Maakt goed schoon en ruikt heerlijk

andre van bolderik

Lekkere geuren,alternatief,milieuvriendelijker