Seepje

Jaap Vink

Ruikt goed wast goed.

Tonny Mulders

Doet wat 't moet doen en is beter voor 't milieu.

Ineke van Dooren

Ik vind het fijne was methode met grote aandacht voor het milieu.
Heb wat buren ook zo ver gekregen dat ze ook met de noten wassen.

Edith Waterdrinker

Wasmiddel voor het eerst gebruikt,schone was prima niets op aan te merken.
Wel zou ik het fijn vinden om een geurloos vloeibaar wasmiddel te hebben.

Els De Keukelaere

FRIS EN PROPER WASGOED

Smid

Ik gebruik alleen nog Seepje. Ik gebruik niets anders meer. Ik vind het heel fijn wasmiddel.

Rachel koers

Slecht. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Reactie Seepje:

Hoi Rachel! We hebben inmiddels al contact met je opgenomen via mail. Je pakketje is opnieuw toegestuurd nadat het niet is opgehaald bij het PostNL pakketpunt. Seepje komt er dus aan!

Joke Doesburg

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met Seepje. Het afwasmiddel: spetterende eucalyptusgeur wast prima af, ruikt lekker, maar het is zo dik. Ik krijg het haast niet uit de fles met mijn bejaarde... Over het algemeen ben ik zeer tevreden met Seepje. Het afwasmiddel: spetterende eucalyptusgeur wast prima af, ruikt lekker, maar het is zo dik. Ik krijg het haast niet uit de fles met mijn bejaarde { 83 jr} handen. Handzeep ook prima, alleen de sinaasappelgeur is niet mijn luchtje. De andere ruiken lekker. Reinigingsmiddel perfect, maakt goed schoon , zacht voor de handen en ruikt lekker. Wasmiddel moet ik nog aan beginnen.
PS. Ik geniet van het woordje: Hoppa bij de verzending.

Pieter Bergwerff

Ik heb de superschillen nu één keer geprobeerd (met de "Ochtend in-het-bos geur") maar ik ruik dus helemaal niks, terwijl een ochtend in het bos tocht echt wel lekker kan ruiken.
Ik heb precies...
Ik heb precies gedaan zoals in de handleiding: tien druppels in het wasverzachter bakje.