Seepje

Aafke Buursma

Supergoed, vlotte bestelling

G A Van der Lee

Prima wasmiddelen, alleen zou ik graag oplostabletten kopen om de flessen te besparen.

Ann D'haese

Aangenaam verrast door de zachtheid van de was en de efficiënte van de pure schillen

S Wellink

Een fijn pakket gekocht via Greenchoice

Monique Frauenfelder

Goede producten, makkelijke, duidelijk en overzichtelijke webshop en het wordt snelle afgeleverd. Wel jammer, dat het niet te krijgen is bij de supermarkt (Hoogvliet) waar ik m'n boodschappen doe.... Goede producten, makkelijke, duidelijk en overzichtelijke webshop en het wordt snelle afgeleverd. Wel jammer, dat het niet te krijgen is bij de supermarkt (Hoogvliet) waar ik m'n boodschappen doe. Kunnen jullie niet met hen in gesprek;-)

Marian van Driel

Prima product, jammer niet voor ieders portemonnee helaas.

Hanneke van Oort

Fijn dat we Seepje via internet kunnen bestellen, want in de winkel(s) hebben ze niet altijd wat wij zoeken.
Ook fijn dat jullie zo vlot zijn met leveren. maar voor ons misschien iets te vlot. want we vonden het jammer dat we met de bestelling geen datum konden aangeven om de bestelling te ontvangen.
Het kwam nu gelijk de anderen dag al en toen was ik niet thuis. nu moest ik het zware pakket bij de plaatselijk Bruna gaan halen waar ik niet voor de deur kan parkeren...... enfin... misschien een tip om de website aan te passen en een gewenste bezorg datum toe te voegen. dan zorg ik dat ik thuis ben.

Conny de Laat

Bewust wassen

Arja Kraaijeveld

Zacht en schoon. milieuvriendelijk en daarom is het fijn dat het werkt, dat "voelt" ook goed