Seepje

c van Melick

Prima schoonmaakmiddel. wasnootjes ook prima

Mj Luijendijk

Seepje is prima
Bezorging minder.hadden het bij de buurman afgeleverd en ik wist van niks,geen melding via email,geen berichtje in de brievenbus.
Gelukkig is mijn buurman betrouwbaar en...
Seepje is prima
Gelukkig is mijn buurman betrouwbaar en kwam het pakketje netjes langs brengen

Reactie Seepje:

Oeps, dat is niet de bedoeling! Bedankt voor het doorgeven, dan kunnen wij ervoor zorgen dat dat niet nog een keer gebeurd. Veel wasplezier! Doei, Jessica van Seepje

Lignum

Prima spul. Snel geleverd. Leuke combipakketten.

Marijke krol

Snelle levering, goede kwaliteit

Johanna Karssen

Heel prettig!

M. van de Veerdonk

(H)eerlijk product, via binnenstebuiten mee bekend geworden en ik ben heel tevreden. Vooral de wasmiddelen, ze ruiken lekker en wassen schoon. Het afwasmiddel vond ik niet zo fijn. Ik had t idee... (H)eerlijk product, via binnenstebuiten mee bekend geworden en ik ben heel tevreden. Vooral de wasmiddelen, ze ruiken lekker en wassen schoon. Het afwasmiddel vond ik niet zo fijn. Ik had t idee dat mijn vaat vet bleef. Handzeep daarentegen weer wel heel fijn.

Y v Oorschot

Makkelijk in gebruik. Ruikt lekker

Henriëtte Van Liempt

Lekker spul en ook nog eens goed voor het milieu

Wim D'huyvetters

Natuurlij schoon

Evelyn Suys

Ik gebruik al langer het vloeibare wasmiddel. Deze ruiken zo goed allemaal. Nu ook eens de wasschillen gekocht om uit te proberen.