Seepje

Carlijn B

Voor de dagelijkse wasjes een heel fijn alternatief!

Wieke Visser

Lekkere geuren, snelle bezorging, veel keuze

Martine Sax

Ik vind het super om te poetsen met Seepje allesreiniger, handwas,afwasmiddel. De wasmiddelen krijg ik mijn vlekken niet uit mijn kleren moet ik speciaal nog iets mee laten wassen dat vind ik iets... Ik vind het super om te poetsen met Seepje allesreiniger, handwas,afwasmiddel. De wasmiddelen krijg ik mijn vlekken niet uit mijn kleren moet ik speciaal nog iets mee laten wassen dat vind ik iets minder leuk.

Lia Keizer

Goed spul

J Wilt

Ik had witte was wasmiddel gekocht in de actie 2+2. Ik heb het wasmiddel met witte was geprobeerd maar de vlekken gaan er niet uit. Ik heb eerst 40 en daarna toch maar op 60 graden gewassen.... Ik had witte was wasmiddel gekocht in de actie 2+2. Ik heb het wasmiddel met witte was geprobeerd maar de vlekken gaan er niet uit. Ik heb eerst 40 en daarna toch maar op 60 graden gewassen. Uiteindelijk toch maar m’n gewone witte wasmiddel genomen en toen waren ze wel weg. Ik weet niet hoe het met de bonte wasmiddel is maar voor witte was vind ik het geen succes.

T Haalboom

Het ruikt zo lekker

Patricia Piersma

Een heel prettig product. Alleen met bestellen van de actie 2 plus 2 gratis. Ging het met mij een beetje fout. Je ziet deze als aanbieding staan, dus dacht ik, ik bestel deze 1x en dan is het... Een heel prettig product. Alleen met bestellen van de actie 2 plus 2 gratis. Ging het met mij een beetje fout. Je ziet deze als aanbieding staan, dus dacht ik, ik bestel deze 1x en dan is het goed….maar, daar had ik dus 2 in het winkelmandje moeten doen. Om ook daadwerkelijk de aanbieding te krijgen. Misschien is dat nog een aandachts puntje.

An

Heel fijn concept, goeie producten, bestellen loopt vlot en duidelijk, we zijn fan!

Cynthia

Super producten!