Seepje

Erna Konink-Blom

Was wordt prima schoon en ruikt lekker fris

T Merbis

Fijn, wast goed en ruikt lekker

Mijke Van Os

Fijne wasmiddelen en andere zepen. Voor de wasmiddelen mis ik wel een beetje de geur. De schone was ruikt niet heel erg, een beetje extra (milieuvriendelijk) parfum zou wel fijn zijn. En de flacons... Fijne wasmiddelen en andere zepen. Voor de wasmiddelen mis ik wel een beetje de geur. De schone was ruikt niet heel erg, een beetje extra (milieuvriendelijk) parfum zou wel fijn zijn. En de flacons voor de witte en gekleurde was kan ik niet meer uit elkaar houden nadat de wikkel eraf is.

Ronald Smit

Goede verantwoorde zeep en heel snel geleverd !

Marja Vink

Seepje is milieuvriendelijk en werkt goed. Het bestellen is eenvoudig en het werd snel bezorgd.

Afra Besseling

Wasverzachter en hand wasmiddel gebruikt en geen opmerkingen

Mieke de Boer

Geweldig fijn product, alle soorten. En een goed gevoel dat je bijdraagt aan een schoon milieu en niet bang hoeft te zijn voor die chemische toevoegingen die je lijf vergiftigen. Een goed en... Geweldig fijn product, alle soorten. En een goed gevoel dat je bijdraagt aan een schoon milieu en niet bang hoeft te zijn voor die chemische toevoegingen die je lijf vergiftigen. Een goed en positief blij gevoel en het werkt ook nog eens goed.

Hans Himmelreich

Fijn spul!!!!!

Saskia Huisman

Ik gebruik Seepje al jaren en ben er erg blij mee, heerlijke geuren ook.
Ik gebruik Seepje al jaren en ben er erg blij mee, heerlijke geuren ook.
Het enige was ik mis zijn navul verpakkingen. Mijn seepje flessen gebruik ik namelijk als zeepdispenser in mijn badkamer en toilet en in de keuken omdat ik de fles erg mooi vindt.