Seepje

Aldert Voolstra

Ben zeer tevreden, alles wordt lekker schoon en fris.

Sylvia

Dikke prima!! Na een levering met lekkende flessen van dit heerlijke wasmiddel nam Barbara van Seepje contact met mij op en bood aan kosteloos een nieuwe partij op te sturen. Dit is zojuist... Dikke prima!! Na een levering met lekkende flessen van dit heerlijke wasmiddel nam Barbara van Seepje contact met mij op en bood aan kosteloos een nieuwe partij op te sturen. Dit is zojuist afgeleverd door Post.nl. Dat noem ik SERVICE!!!! Dank je wel!!

Sylvia

Lijny Bijl

Het is een mooi en milieu product en wast prima schoon ook bij lagere temperaturen .

Ilse van Holten

De was ruikt heerlijk. Alleen moet ik wennen dat het water niet zo schuimt zoals bij waspoeder.

Dimphy van der Meulen

Seepje is heerlijk wasmiddel. Wast goed schoon en ruikt heerlijk fris.

Maria Sempels

10 dagen na bestelling nog niets ontvangen, ook via mail of Messenger geen contact,

Reactie Seepje:

Hoi Eddy, bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. We hebben inderdaad wegens meerdere redenen vertraging gehad met onze bestellingen vorige... Hoi Eddy, bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. We hebben inderdaad wegens meerdere redenen vertraging gehad met onze bestellingen vorige week. Is het inmiddels goedgekomen? Zou je anders een mailtje willen sturen naar bestel@seepje.nl? Groetjes Jessica van Seepje

N Vermaas

Prima ervaring

Petra

Top uitbreiding van jullie producten, én nu ook in de supermarkten verkrijgbaar!

Marianne Ververs-de Jong

Het is voor mij pas 1e keer, heb nog niet zoveel ervaring

Ellen van der Klis

De schillen wassen goed schoon maar ze gaan wel steeds uit het zakje tijdens het wassen.

Reactie Seepje:

Hoi Ellen! Wat fijn dat je zo'n fan bent van de schillen! Ze zouden alleen wel gewoon in het zakje moeten blijven zitten. Heb je al een dubbele knoop geprobeerd? Anders zou je ook een nieuw zakje... Hoi Ellen! Wat fijn dat je zo'n fan bent van de schillen! Ze zouden alleen wel gewoon in het zakje moeten blijven zitten. Heb je al een dubbele knoop geprobeerd? Anders zou je ook een nieuw zakje kunnen aanvragen op www.seepje.nl/waszakje. Veel wasplezier!