Seepje

Nina

Fijn product. Ruikt lekker. Afwasmiddel is niet zo sterk als we gewend zijn van ons oude afwasmiddel. Handzeep is wel erg prettig, net als het wasmiddel.

S. Goedhart

Het product werd geleverd in een door lekkage van 2 flessen in een kapotte doos

Hoi Silvia,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling :( Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We nemen contact met je op via dit mailadres zodat we iets beter kunnen uitzoeken wat er is gebeurd. Groetjes Alexander

Joyce De Visser

Fijne producten schone was en milieu vriendelijk

Augusta

Prima wasmiddel, fles schenkt niet altijd goed

Jurgen Riezenkamp

Voelt zeer lekker aan en ruikt lekker

Esther Lusse

Wasmiddel, allesreiniger en vloeibare handzeep. Prima, maar meer geur zou fijn zijn, geur is bij andere wasmiddelen nmm veel beter.

Reactie Seepje:

Hoi Esther, dat klopt! Hoewel we bij veel mensen de verwachtingen overtreffen, is er natuurlijk een verschil tussen reguliere wasmiddelen en Seepje, bijvoorbeeld als het op geur aankomt. Wij... Hoi Esther, dat klopt! Hoewel we bij veel mensen de verwachtingen overtreffen, is er natuurlijk een verschil tussen reguliere wasmiddelen en Seepje, bijvoorbeeld als het op geur aankomt. Wij gebruiken enkel natuurlijke ingrediënten en parfums! Die parfums zijn wat minder sterk, en vervliegen sneller. Zo wassen we de wereld samen een stukje schoner en mooier!

Frans Hagens

Goede producten, prima service

Margreet Koning

Er hadden 3 flessen gelekt in de doos

Hoi Silvia,
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan met de flessen in de doos :( Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en vooral zonde van het lekken! We nemen contact met je op via dit mailadres zodat we iets beter kunnen uitzoeken wat er is gebeurd. Groetjes Alexander

Serena Kloet

Erg goed! de geur van lavendel was sterk aanwezig bij de eerste was dus moest even wennen. Werk nu met 6,7,8 druppels ongeveer zodat het minder is. Ben wel steeds het waszakje kwijt dus heb maar... Erg goed! de geur van lavendel was sterk aanwezig bij de eerste was dus moest even wennen. Werk nu met 6,7,8 druppels ongeveer zodat het minder is. Ben wel steeds het waszakje kwijt dus heb maar extra dozen bestelt. Nu kan ik rouleren. Alleen raak je wel snel de tel kwijt. Maar volgens mij ben ik sowieso duurzamer bezig!

Reactie Seepje:

Hoi Serena, jij bent zeker lekker duurzaam bezig! Wat goed om te horen dat je zo'n fan bent. Tip: Als je nog eens een waszakje kwijt bent kun je een nieuwe aanvragen op: seepje.nl/waszakje. Groetjes... Hoi Serena, jij bent zeker lekker duurzaam bezig! Wat goed om te horen dat je zo'n fan bent. Tip: Als je nog eens een waszakje kwijt bent kun je een nieuwe aanvragen op: seepje.nl/waszakje. Groetjes Jessica van Seepje