Seepje

Sabine de Vries

Prima Producten!

Marjoke

Erg goed en ruikt heerlijk!

Reiding

Maakt uitstekend schoon. Geeft geen jeukende en kapotte huid meer aan de handen bij gebruik

Harmke

Heerlijke wasmiddelen met een hele fijne geur. Wast goed schoon.

S Pruijsen

Fijn wasmiddel, wast goed schoon, weinig nodig en ruikt lekker

M de Boer

Seepje is een heerlijk wasmiddel met prettige geuren, wast goed schoon, blij met de nieuwe varianten fijnwas en universeel. Ook de handzeep is favoriet. Ik gebruik Seepje vanwege de minder... Seepje is een heerlijk wasmiddel met prettige geuren, wast goed schoon, blij met de nieuwe varianten fijnwas en universeel. Ook de handzeep is favoriet. Ik gebruik Seepje vanwege de minder belastende bijdrage aan het milieu, de natuurlijke materialen en het recyclen van plastic. Een navul optie zou nog
een mooie uitbreiding zijn.

Inge Kuiper

Voor het wasmiddel ben ik meer nodig dan een ouderwets product. Het ruikt wel lekker.
Handzeep is briljant, allesreiniger ruikt super maar schuimt minder. Het voelt niet zo schoon als het (milieu onvriendelijke) normaal gebruikte schoonmaakproduct.
Tot nu toe het beste ecologische reinigingsproduct welke ik heb gebruikt.

Maartje

Via greenchoice met korting een leuk pakket kunnen kopen. Veel waar voor een nette prijs.