Seepje

J. Kangur

Schone en frisse was

n.v.t

Je heb zeepje met wassen wel meer van nodig.

Reactie Seepje:

Jammer om te horen dat je merkte dat je meer van Seepje nodig had. We maken ons wamiddel namelijk juist geconcentreerder om meer wasjes te doen met dezelfde hoeveelheid! Overdoseren vinden wij ook... Jammer om te horen dat je merkte dat je meer van Seepje nodig had. We maken ons wamiddel namelijk juist geconcentreerder om meer wasjes te doen met dezelfde hoeveelheid! Overdoseren vinden wij ook zonde want da's niet duurzaam. Het zou daarom niet moeten zijn dat je meer ml wasmiddel nodig hebt dan bij een regulier wasmiddel. Heb je voor de echt hardnekkige vlekken ook onze vlekkenverwijderaar geprobeerd? Anders vind je op seepje.nl ook nog meer wastips en hoe je het beste kan doseren! Groetjes Alexander van Seepje

Corianne

Prima ervaring

Harald

Krachtig, weinig nodig, fijne geur

Qsportmassage Heiloo

Boven verwachting. Fijn middel, zowel voor de af(was),handen was. Als reinigen top!!!

Rianne Peters Rit

Qua huiduitslag gaat het stuk beter. Enige nadeel vind ik dat de kleding vooral sportkleding wat muf ruiken nog. Dus ik doe er etherische olie bij.

Reactie Seepje:

Hoi Rianne, welk seepje gebruik je? Misschien kunnen we je helpen met wat wastips? Om te achterhalen wat de oorzaak kan zijn heb ik ’n aantal extra vraagjes:
- Haal je ’t wasgoed direct...
- Haal je ’t wasgoed direct uit de trommel nadat het wasje klaar is?
- Maak je gebruikt van een timer?
- Reinig je weleens je wasmachine doormiddel van een kookwasje of een wasmachinereiniger?
Groetjes Jessica van Seepje

Hester

Ik vind Seepje super leuk!

M schokker

Wat een fijn product

Judith

Heel goed! Ik wens me wel navulverpakkingen voor afwasmiddel en handzeep