Seepje

Annet de Gooijer

Mooi product, vooral handzeep met sinaasappel ruikt verrukkelijk. Wasmiddel en allesreiniger doen wat ze moeten doen. Voor mij geen ander merk meer!!

Manon Vorstenbosch

Goed!

conny van gils

Tevreden over resultaat

Jannita tuinder

De was is heerlijk zacht,ook als geen wasverzachter erbij doet,vind ik.
De wasverzachter ruiken heerlijk,gemakkelijk in verbruik .

MB

Meestal maakt het schoon genoeg.
Soms vlekken in het wasgoed.

Reactie Seepje:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je nog niet helemaal tevreden bent met het wasresultaat. Zou je ons wat meer kunnen vertellen over je ervaring? Welk Seepje product heb je... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je nog niet helemaal tevreden bent met het wasresultaat. Zou je ons wat meer kunnen vertellen over je ervaring? Welk Seepje product heb je gebruikt, bij welke temperatuur, bonte of witte was, en wat was je observatie precies? Welk type vlekken ontstonden er precies? Dan kan ik wat beter inschatten wat er misgaat en eventueel een aantal wastips geven.

Dirk Cornel

Doet precies wat het beloofd.

IngeKnoopt

Mooie producten met fijne natuurlijke geuren

marie-rose comeyne

Ruikt lekker ontvet goed

Antonie van Dam

Snelle bestellen en levering , producten zijn goed duurzaam en doen wat ze moeten doen

MJ. Staals

Ik gebruik Seepje graag. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de was met "het zakje" niet schoon was geworden. Jammer.

Reactie Seepje:

Fijn om te horen dat je graag Seepje gebruikt! En wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het wasresultaat met het waszakje met schillen. Zou je me wat meer kunnen vertellen over je... Fijn om te horen dat je graag Seepje gebruikt! En wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het wasresultaat met het waszakje met schillen. Zou je me wat meer kunnen vertellen over je ervaring met het wassen: op welke manier werd je was niet schoon en wat was je observatie precies? Op basis hiervan kan ik wat beter inschatten wat er misgaat en eventueel een aantal wastips geven, mocht je daarvoor open staan :-)