Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

John Telleman

Goede reis gehad.
Iedere dag mooie ervaringen en verrassingen.

Iedere dag op maat gemaakte informatie.

Ook een tip, graag tips of youtube links over het zoeken naar wild. De app gaat soms zelf updaten, in landen met traag internet zorgde dat voor af en toe een app zonder inhoud.

Ook een tip, graag tips of youtube links over het zoeken naar wild.
Moest na de reis van een collega tips horen hoe je "makkelijk" een leeuw vind.

Marc van Dijk

We hebben een onvergetelijk mooie vakantie gehad in Zuid Africa en Botswana.
Selfdrive 4x4 had alles perfect geregeld !
Echt een aanrader.

Alles top geregeld !

Nvt

Ingrid en Fred

We hebben een reis van 31 dagen gemaakt door Zuid Afrika en Botswana. Hans van 4x4 Selfdrive heeft ons goed geadviseerd; de route was mooi, afwisselend en goed georganiseerd. Alles klopte!

-goed advies
-het navigatiesysteem van 4x4 Selfdrive, de Garmin. Werkte goed en heel handig.

Roos Koster

Zeer tevreden over 4x4 Selfdrive: nuchter, snel en ‘to the point’. Alles goed geregeld. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Geven goed advies over de route vanuit ervaring. We zouden de volgende keer... Zeer tevreden over 4x4 Selfdrive: nuchter, snel en ‘to the point’. Alles goed geregeld. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Geven goed advies over de route vanuit ervaring. We zouden de volgende keer weer bij hen boeken. Ook over ‘partner’ Bushlore heel tevreden. Toen wij problemen hadden met onze auto was Bushlore 24/7 bereikbaar om ons te helpen en het probleem op te lossen.

Ervaren, deskundig, degelijk, zeer snelle reacties.

Wij hebben eigenlijk geen verbeterpunten. Wij zijn super tevreden. Alleen de tip van Boma (bij Vic Falls) was niet aan ons besteed (te toeristisch). Verder vonden wij het inleverpunt van de auto in... Wij hebben eigenlijk geen verbeterpunten. Wij zijn super tevreden. Alleen de tip van Boma (bij Vic Falls) was niet aan ons besteed (te toeristisch). Verder vonden wij het inleverpunt van de auto in Chobe niet logisch. Er was verwarring over de plek en vervolgens bleek vlakbij de camping (Senyati) een kantoor van hen te zitten.

Barry

Geweldige 4x4 reis in Afrika

Mooi aanbod, duidelijke site en app, en heldere communicatie

Nee

Leonieke Beverloo

Voor de tweede keer een reis gemaakt in Botswana/Zimbabwe met 4x4, opnieuw een uitstekende ervaring met advies op maat en makkelijk, prettig contact.

Goed contact, advies op maat en naar eigen wensen. Heel goed bereikbaar, ook bij vragen onderweg. Ondersteunende app was duidelijk en ook off line beschikbaar. Betrouwbaar in alle service!

- Op enkele dagen waren de reisafstanden (te) lang, we wilden niets missen, maar daardoor waren de dagen over gevuld (bv Third Bridge naar Khumaga, Khumaga naar Lekhubu Iland). Bij pech onderweg,... - Op enkele dagen waren de reisafstanden (te) lang, we wilden niets missen, maar daardoor waren de dagen over gevuld (bv Third Bridge naar Khumaga, Khumaga naar Lekhubu Iland). Bij pech onderweg, zoals vastrijden of lekke banden, wat altijd kan gebeuren, loopt de planning vast of kom je na donker aan, wat jammer is voor wat er allemaal te zien is.

Benny Verberck

Excellente service. Wij zijn zeer tevreden over Selfdrive4x4 die onze Botswana reis supergoed uitwerkten

Permanente opvolging van de boekingen en snelle en persoonlijke ondersteuning

Details in het schema

Familie Koster

Fijne ervaring met Selfdrive4x4, veel kennis van zaken Goed overleg over onze route en de campsites.

Klein team met veel kennis van Zuidelijk Afrika. Eventuele vragen worden snel beantwoord via Whatsapp.

Sven Leyn

Dik drie weken door Namibië en Botswana met even een dag naar de Vic Falls in Zimbabwe erbij. Geweldige ervaring. Zeer leuke trip, fantastische routes, zeer goede accomodaties, twee zeer goede 4x4’s... Dik drie weken door Namibië en Botswana met even een dag naar de Vic Falls in Zimbabwe erbij. Geweldige ervaring. Zeer leuke trip, fantastische routes, zeer goede accomodaties, twee zeer goede 4x4’s en waanzinnige natuur. Je krijgt alles zoals je wordt verteld en beloofd door Hans en Marco. Onderweg geen contact met hen gehad maar ook totaal niet nodig. De app en de gps vertellen je alles wat je moet weten en doen. Flexibel bij de boeking, deskundig en professioneel nadien, zoals het hoort. Bedankt vanwege Sven, Marianne, Emma en Simon.

Organisatie in het algemeen. Zeer goede keuze van accomodaties en goede keuze van 4x4 verhuurder.

Neen.

Jacob

Goede duidelijke communicatie over de reizen en alle zaken keurig geregeld

goed regelen van zaken

mogelijk wat meer informatie over gamedrive routes in geboekte omgevingen