Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Arjan Zijerveld

Altijd netjes geleverd goede communicatie

Reactie ShaversClub:

Beste Arjan,
Beste Arjan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is altijd fijn als klanten ons complimenten geven, we doen heel hard ons best om er voor te zorgen dat er op tijd wordt geleverd en dat we snel en duidelijk naar klanten toe communiceren. :-)
Groeten, August van ShaversClub

Thijs Jansen

Ik ben tevreden over de kwaliteit en de prijs.

Kwaliteit mesjes
Prijs
Levering
Extra scheertips beschikbaar

Reactie ShaversClub:

Beste Thijs,
Beste Thijs,
Hartelijk bedankt voor je review!
Fijn dat je op zo en manier reclame voor ons maakt! :-) We doen ons best om jou en alle andere klanten zo veel als mogelijk tevreden te stellen met onze producten en service.
Groeten, August van ShaversClub

Ron Baartscheer

Nette procedure om mesjes te krijgen en met een hoge kwaliteit geen gezeik gewoon goed netjes correct

ja kort en to the point geen bla bla dit is het en dit krijgt u eenvoudig in de brievenbus

Dirk Klok

Uitstekende mesjes topkwaliteit

Professioneel en pro actief en klantvriendelijk

Barend van den Bor

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

goede afther sales

Erik Hooft

Ben overgestapt van Boldking naar Shaversclub en deze mesjes zijn vele malen fijner. Ze zijn scherper en scheren veel beter. Het blijft ook langer glad. Scheerzeep en aftershave balsem van... Ben overgestapt van Boldking naar Shaversclub en deze mesjes zijn vele malen fijner. Ze zijn scherper en scheren veel beter. Het blijft ook langer glad. Scheerzeep en aftershave balsem van Shaversclub kan ik ook aanbevelen.

Mooie prijs voor goede artikelen en abonnementsvorm is zeer fijn.

Marleen Beuning

Ik heb op 7 maart 2019 onder bestelnummer 9129368 het product "The Six Head Starterset besteld", echter heb ik tot op heden geen levering gehad. Na navraag aan de klantenservice zouden ze dit... Ik heb op 7 maart 2019 onder bestelnummer 9129368 het product "The Six Head Starterset besteld", echter heb ik tot op heden geen levering gehad. Na navraag aan de klantenservice zouden ze dit uitzoeken en hebben ze na meerdere mails van mij niet meer gereageerd. Zeer slechte service, kortom je betaalt netjes en ze leveren niet. Daarnaast reageert de klantenservice ook helemaal niet

( ik heb maar een 1 gegeven op de mesjes, want deze zijn niet gekomen dus kan ze ook niet testen )

Richard

Zeer hoogwaardige en kwalitatieve scheermesjes.
De houder voelt zwaar en degelijk aan en ligt goed in je hand.
Van bestelling tot de eerste scheer sessies, één groot succes.

Degelijke houder en een super glad resultaat.

Erik Vonk

Prima mesjes. Scheren fijn en glad.

aantrekkelijke prijs en gratis verzending

Danny

Goeie en fijne mesjes