Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Ricardo Martins

Duidelijk om te bestellen, snel servies

De kwaliteit van de meisjes, het prijs.

Edwin van der Waarden

Fantastisch product, overgestapt van kale kin naar Shaversclub, Veel eerder moeten doen!

prima service

K.

Goede service en goede scheermesjes en gaan lang mee.

Goede kwaliteit scheermesjes, niet al te duur en gaan lang mee.

Lars Vos

Ik ben overgestapt van boldking naar de shaverclub. Dit omdat het goedkoper is en nu al een tijdje de mesjes gebruik dit van veel beter kwaliteit zijn en langer mee gaan.

Goede prijs kwaliteit en mesjes die veel beter van kwaliteit zijn dan die van boldking.

Henk

Levering prima verzorgt. Mooie produkten voor een redelijke prijs. Scheermesjes zijn inderdaad vlijmscherp.

Bedrijf is klantvriendelijk en reageren goed op de vragen die je hebt.

Lilian de Ruiter

Erg fijne mesjes en ook de scheercreme is heel fijn in gebruik! Zeker een aanrader!

Frank Verkuijl

Valt erg tegen, zeker gezien al de super positieve beoordelingen. Mesjes zijn niet bijzonder, geven wondjes en irritatie bij dagelijks gebruik en wanneer ik ervoor kies om mij 1x per week te scheren... Valt erg tegen, zeker gezien al de super positieve beoordelingen. Mesjes zijn niet bijzonder, geven wondjes en irritatie bij dagelijks gebruik en wanneer ik ervoor kies om mij 1x per week te scheren gaan de langere haren vastzitten in het mesje en zijn er niet uit te spoelen in verband met de gesloten achterkant.

Website ziet er veelbelovend uit.

Ben Brader

Goede en snelle service.

Handvat ligt goed in de hand, mesjes scheren perfect. De mesjes gaan lang mee. Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs. Aanbevolen!

Pruijn

Prima. Alles goed geregeld

Bij telefonisch contact prima geholpen