Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

L R Tilly

Super fijne service. De mesjes zijn goed, de houder is fijn, en iedere keer als ik denk, hmm ik heb nog maar 1 mesjes, dan volgt de bezorging weer. Super service, en goedkoper dan in de winkel 😊

Betrouwbare levering, mooie vormgeving, goedkoop.

Guus Wolters

Zeer goed! Perfecte levering, zeer scherpe mesjes.

De mesjes zijn zó scherp, daar moest ik wel even aan wennen, met minimale drukuitoefening een zeer goed scheerresultaat. Wellicht ga ik de scheercrème proberen.

Nicole

Op aanraden van een vriendin, deze mesjes besteld. Bestellen ging makkelijk, levering was snel. Ik vind de mesjes zelf niet goed. Ik haalde mezelf meteen open. Dus scheer nu weer met mijn oude,... Op aanraden van een vriendin, deze mesjes besteld. Bestellen ging makkelijk, levering was snel. Ik vind de mesjes zelf niet goed. Ik haalde mezelf meteen open. Dus scheer nu weer met mijn oude, vertouwde, mesjes (Gillette Fusion 5). Gister viel het mesje uit mijn houdertje op de grond. De kop van het mesje ligt er nu af en krijg het met geen mogelijkheid weer terug. Jammer... want ik vind het concept geweldig. Maar voor mij, niet voor herhaling vatbaar.

Makkelijk aan te schaffen

Steven Weerkamp

Prima mesjes. Makkelijk te bestellen.

Gladde scheerbeurt

benjamin

Sinds oktober dit gaan proberen.
Eerste levering perfect op tijd en na een week berichtje hoe ze bevielen.
Deze maand zou de 2e levering komen maar deze gepauzeerd omdat ik nog 2...
Sinds oktober dit gaan proberen.
Eerste levering perfect op tijd en na een week berichtje hoe ze bevielen.
Deze maand zou de 2e levering komen maar deze gepauzeerd omdat ik nog 2 gloednieuwe messen heb,
Bij het scheren snij in mij wel vaker dan met mijn oude gillette mes.
maar nog even aankijken.

snelle levering
Vriendelijke medewerkers

A. de Jong

Goede ervarinh met deze club. Alles komt mooi op tijd binnen. Net een nieuwe scheerkwast. Eerste ervaringen zijn goed. Scheerzeep is prima. Lekkere geur. Huid wordt mooi glad. Nu nog een scheerkom,... Goede ervarinh met deze club. Alles komt mooi op tijd binnen. Net een nieuwe scheerkwast. Eerste ervaringen zijn goed. Scheerzeep is prima. Lekkere geur. Huid wordt mooi glad. Nu nog een scheerkom, dan is alles compleet. Ben meer dan tevreden.

Als je een vraag stelt heb je snel antwoord. Afspraken worden nauwkeurig nagekomen. Ben meer dan tevreden.g

Menno Borsboom

Blijven lang scherp

Lex

Simpele manier van bestellen en vervolgens geen omkijken meer naar de volgende bestelling. Simpel meerdere abonnementen tijdelijk stop te zetten.
Ik gebruik de scheerspullen op twee locaties...
Ik gebruik de scheerspullen op twee locaties in Europa, dus heb alles dubbel.
Shaversclub: Ga verder met jullie service.
Ga binnenkort jullie aanvullende assortiment bekijken.

Correcte service

J ter steege

Blijven lang scherp ik ben er over te vreden

Zijn op tijd

Reactie ShaversClub:

Dankjewel voor je Review J ter Steege! :)
Groetjes, Vincent van ShaversClub

Bert Van der Bijl