Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Joop klop

Het is een fijn idee dat je altijd scheermesjes in huis hebt en ze ook daadwerkelijk lang te gebruiken zijn, ik scheer mij van teen tot en met hoofd en doe een week met 1 mesje en dat heb je iet... Het is een fijn idee dat je altijd scheermesjes in huis hebt en ze ook daadwerkelijk lang te gebruiken zijn, ik scheer mij van teen tot en met hoofd en doe een week met 1 mesje en dat heb je iet van een andar merk dus hwt is zijn geld dubbel en dwars waard en kan het iedereen (zowel man als vrouw) aanraden. Gr, joop

Doet erg lang met de mesjes

Leon Verhofstad

Scherpe mesjes en voldoen meer dan prima bij mijn scheerervaring

Lia Nieuwenhuis

Snelle en duidelijke service en info over de bestelling.

Aad Aarden

Goede m esjes tegen scherpe prijs

Bedrijf makkkelijk bereikbaar

J.F. Klop

Het gemak van thuis bezorging en een zeer betaalbare prijs

ze leveren op tijd

Johan Doppenberg

Sinds 2016 neem ik de scheermesjes af (5 mesjes variant) en dit bevalt goed. Altijd levering op tijd en aanpasbaar aan je behoeftes.
Het handvat zelf ligt lekker in de hand en is van...
Het handvat zelf ligt lekker in de hand en is van volwaardige kwaliteit. De bijpassende houder is eveneens ideaal.

Goede kwaliteit handvat en houder en fijne mesjes!
Levering is top.

Freek Schmitt

Vriendelijke service aan de telefoon bij vragen.

Niet opdringerige acties. Keurig in afspraken qua leveringen.

Rob haans

Prima mesjes bij kortere haartjes als ze i ets langer worden dan moeilijker uit spoelen

De levering goed op tijd

Bas

Enorme slechte ervaring als nieuwe klant en inmiddels geen klant meer, 1.5 week geleden besteld nog steeds niet in huis terug naar boldking.

Norbert van leeuwen

Hele goede en degelijke mesjes. Scheert super glad en gaan zeker per mesje 1 week mee. Goede en snelle feedback mocht er iets niet in orde zijn. Kortom zeer goede kwaliteit

Snelle service en behulpzaamheid