Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Thijs Jansen

Klote. Mesjes zijn klote. Elke keer een email ondanks afmelding van jullie service is klote.

Ben gewoon weer lekker aan de Gilette zonder gezeik.

De Haas

Prima opzet en makkelijk dat ik er niet meer aan hoef te denken mesjes te bestellen. Altijd mooi op tijd

Goede mesjes, fijne houder, goed lang te gebruiken.

RL

Eerste keer besteld en dat was ook gelijk de laatste keer. Waardeloze scheermesjes zeer slecht uitspoelbaar. Ik ga het eens bij de concurrent proberen.

Eigenlijk geen .

Tobias Huurman

Aan het begin kreeg ik bij mij starterspakket een beetje een maf kaartje. Voor de rest is de klantenservice zeer goed, mailtje met vragen word goed beantwoord en de service is ook flexibel. Wil je... Aan het begin kreeg ik bij mij starterspakket een beetje een maf kaartje. Voor de rest is de klantenservice zeer goed, mailtje met vragen word goed beantwoord en de service is ook flexibel. Wil je je bestelling aanpassen of eerder ontvangen, geen probleem, dat is fijn. Toch blijf ik het bezorgsysteem wat lastig vinden, komt je volgende bestelling wel op tijd aan, kom ik goed uit met het aantal mesjes en het gebruik daarvan. Ik moet zeggen, ik ben nog niet zo lang klant dus misschien moet het systeem zich nog bewijzen.

De goede (en flexibele) klantenservice

Mitchel Pestman

Mesjes zijn bij het eerste gebruik top. Verliezen wel snel scherpte en werken niet echt lekker in combinatie met scheerschuim. Zijn moeilijk afspoelbaar.

Weinig irritatie bij gebruik

Michael VAN DER LINDE

Prima service. Leuke humor verweven in de communicatie

Makkelijke service

Sam Guyomard

Blij dat ik bij de Shaversclub gekomen ben, hoef me geen zorgen meer te maken of ik wel genoeg voorraad heb

Tijdige verzending van nieuwe voorraad

Perry van Horssen

Positief

behulpzaam en klant vriendelijk

Martijn

Niet heel goed eerlijk gezegd.
Bestellingen komen niet aan. Automatische bestellingen worden door “technische problemen” niet uitgeleverd. Jammer, want de mesjes zijn de beste die ik ken.

Nee, niet echt

Mark

Slecht, ik heb 4 keer betaald en maar 2 keer mesjes ontvangen.