Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Robert van der loo

Ik heb goede ervaring met shaversclub lever optijd volgens afspraak de bestelling om de twee maanden

leveren volgens afspraak

hans lemmens

Prima om te doen heb er geen spijt van

Hans v.d. Pol

Mijn ervaring met Shaversclub een zeer vlotte en correcte afhandeling van vragen en bestellingen

Juiste en snelle informatie

Cees Kaaij

Perfect houder van het mesje
Past goed in de hand, stevig

Telefonisch contact gehad.
Elke dag een schone onderbroek en elke week een nieuw mesje
Het eerste klopt, maar ik doe langer met een mesje
Kwaliteit!!!

F. Uyterlinde

Shaversclub komt zijn afspraken na en geven bericht wanneer de volgende levering wordt geleverd.

Scheert erg glad.

Hans Kemper

Snel en prima kwaliteit, Ik ga nooit meer terug naar Gilette, wat ik veertig jaar heb gebruikt.

Prima kwaliteit houder, goed schoon te houden ook. Standaard, onlangs aangeschaft, is zeker een aanrader!

Rudie van Sinten

Sinds ik gebruik maak van deze mesjes heb ik geen schrale en kapotte keel meer.

Gewoon zonder fratsen.

Han

Levering

Nieuwboer

Helder, duidelijk en goed! De info op de website is helder en duidelijk; werkt lekker snel, klikken en klaar. Het scheersysteem lag snel op de mat, zag er bovendien prachtig uit en de... Helder, duidelijk en goed! De info op de website is helder en duidelijk; werkt lekker snel, klikken en klaar. Het scheersysteem lag snel op de mat, zag er bovendien prachtig uit en de vervolgzendingen komen ook telkens op tijd. De boel scheert fijn en glad. Doe ongeveer 3 keer met een mesje, dat maakt de prijs-kwaliteit verhouding ook prima!.

Snel en duidelijk overzicht op de website wat je krijgt, wanneer en hoeveel het kost. Mooie eerste zending met het scheersysteem erin; top!

Hw Kuiper

Goeie prijs/kwaliteit verhouding.