Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

René van den Berge

Fijn dat je steeds je mesjes opgestuurd krijgt. Je hebt er geen omkijken naar.

Ze blijven lekker lang scherp.

A apetz

Zeer tevreden en als er iets mis is wordt je super geholpen.

Zeer goed in communiceren

Ria Bauhofer

Mijn ervaring is heel goed, het is een persoonlijke benadering en volgens hebben jullie absoluut interesse in service and klantvriendelijkheid.

De persoonlijke benadering met de klant.

Nico van Wijk

De mesjes zijn van zeer goede kwaliteit, vergelijkbaar of zelfs beter dan de bekende merken in de winkel. De levering is dik in orde en als het mis gaat stuurt de Shaversclub gewoon de zending... De mesjes zijn van zeer goede kwaliteit, vergelijkbaar of zelfs beter dan de bekende merken in de winkel. De levering is dik in orde en als het mis gaat stuurt de Shaversclub gewoon de zending opnieuw zonder gezeur. Prima club,, geen verplichte figuren, maar vooral een fijn scherp scheermes met degelijke ouderwetse uitstraling. Nu nog een lekker after scheercremetje in de etalage dan is het helemaal perfect.

Na de melding van verzenden duurde het te lang voordat ik de mesjes ontving, na 1 telefoontje was het geregeld,, zonder extra kosten. Twee dagen later had ik de mesjes in huis, leuke en behulpzame... Na de melding van verzenden duurde het te lang voordat ik de mesjes ontving, na 1 telefoontje was het geregeld,, zonder extra kosten. Twee dagen later had ik de mesjes in huis, leuke en behulpzame helpdesk

Matthijs Dekker

Communicatie met hen is ondermaats. Middels Groupon-actie kennis gemaakt, maar eenmaal mesjes niet geleverd gekregen, daarna de verkeerde geleverd gekregen. Wilde ik de goede mesjes, dan kon ik die... Communicatie met hen is ondermaats. Middels Groupon-actie kennis gemaakt, maar eenmaal mesjes niet geleverd gekregen, daarna de verkeerde geleverd gekregen. Wilde ik de goede mesjes, dan kon ik die andere tegen eigen kosten terugsturen.

Erg amateuristisch!

Mesjes zelf ook van middelmatige kwaliteit.

Bankert

Gewoon goed

Uiterst correct

Max Gijzen

Goede mesjes en vooral belangrijk: uitstekende service!

Snel contact, vriendelijke medewerkers en uitstekende service

Aldert Gutter

Mooie verpakking, past door de brievenbus en goede, schrepe mesjes!

Levert op tijd en tegen beloofde korting, zodat deze meisjes spotgoedkoop zijn vergeleken met de topmerken en toch even goed!

J Wams

Met het eerste mesje, trok ik mijn huid al open, en tijdens het scheren wordt het handvat glibberig en kan ik het niet goed meer vast houden, dit produkt is niets voor mij, ik ga weer over op... Met het eerste mesje, trok ik mijn huid al open, en tijdens het scheren wordt het handvat glibberig en kan ik het niet goed meer vast houden, dit produkt is niets voor mij, ik ga weer over op Gilette , dus wil het graag opzeggen helaas. Gr. J. W.

De behandeling is prima

H. Everts