Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

H. van Oosten

Het starterspakket deel ik nu samen met mijn zoon, het bevalt ons tot nu toe prima. Hij schaft zeker zelf een houder aan.

Snelle levering.

E.N.M. Driessen

Tussen de bladen blijft de scheercreme zich ophopen en is er moeilijk uit te slaan. Dit komt omdat de mesjes aan de achterkant nagenoeg dicht zitten.
De creme wordt dan harder en naar mijn...
De creme wordt dan harder en naar mijn mening gaan de mesjes daardoor minder lang mee dan bijvoorbeeld de Gilette mesjes. Met de Gilette mesjes kon ik mij gemakkelijk 6 to 7 weken scheren. Uw mesjes 4 weken (1 maand).

De prijs is redelijk en zij worden thuis bezorgd.

john

Komt op tijd

Schoon en goed

SR Hellings

De service en het product zijn top

Dit bedrijf is gewoon goed .

Cor Ouwerkerk

Prima scheermesjes en de houder ligt lekker in de hand.

Gewoon een goed product dat doet wat het moet doen namelijk comfortabel scheren met een zeer glad resultaat

Bart

Top mesjes stukken beter als van een concurent

Henk Beusekamp

Ik ben al een tijdje klant van de club en ben mijn laatste zending kwijt geraakt thuis gebeld of ze een extra set willen toe sturen geen probleem maar dan kreeg ik ook het aanbod om alvast twee... Ik ben al een tijdje klant van de club en ben mijn laatste zending kwijt geraakt thuis gebeld of ze een extra set willen toe sturen geen probleem maar dan kreeg ik ook het aanbod om alvast twee mesjes te laten sturen zodat ik verder kon met scheren en niet vijf dagen hoef te wachten op mijn zending echt super goeie service echt een top bedrijf.

Gerard Timmerman

Prima dienst voor deze verbruiksartikelen, overzichtelijk en een heldere website. De luxe 5-voudige mesjes gaan bij gebruik van scheerolie bijna twee weken mee en hoef je niet steeds schoon te maken... Prima dienst voor deze verbruiksartikelen, overzichtelijk en een heldere website. De luxe 5-voudige mesjes gaan bij gebruik van scheerolie bijna twee weken mee en hoef je niet steeds schoon te maken zoals bij gebruik van schuim.

Henk De Jonge

Zeer snel. Zeer goed. Efficiënt , voor gebruik