Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Barend van den Bor

Goede service , prima prijs kwaliteit verhouding

backservice is snel en correct

Gert

Prima club. Prima mesjes en een goede service.

alles wat afgesproken is, loopt soepel en vanzelf.

Erwin

Ik krijg iedere 3 maanden nieuwe mesjes keurig thuisgestuurd. Bevalt best goed maar is toch wel een stapje terug t.o.v. Gilette.

Prima mesjes voor het geld.

Onderwater

Super on line shop. Goede leveringen. Mooie logo en algehele uitstraling. Ben zeer tevreden. Ik was eerst 5 jaar lid van Bold king, Maar die ging ineens terug van 5 blades per mesje naar 3 blades... Super on line shop. Goede leveringen. Mooie logo en algehele uitstraling. Ben zeer tevreden. Ik was eerst 5 jaar lid van Bold king, Maar die ging ineens terug van 5 blades per mesje naar 3 blades voor de zelfde prijs, en de kealiteit werd slecht. Nu na bijna een jaar ben ik nog zeer tevreden over de shaversclub.

Goede leveringen. Mooie logo en algehele uitstraling.

J Reijnierse

Mijn ervaring met Shaversclub is goed

goede en verzorgde levering

Dennis v Brienen

Prima mesjes.
Eigenlijk snij ik mezelf in de vingers door te zeggen dat ze voor die kwaliteit spotgoedkoop zijn.
Levering is lekker regelmatig.
Contact met klantenservice is top.

Snelle, regelmatige levering

Van Gemert

Heel tevreden.

Goede mesjes, gemak van bezorging

Rob

Leveringen zijn goed geregeld. Informatievoorziening is goed. Mogelijkheid om leverfrequentie in te stellen.

Betrouwbaarheid.

Arie van Diepen

De mesjes scheren goed doe er langer mee dan de andere merken die ik heb gebruikt

Soms moet ik mij scheren zonder dat ik mij heb ingezeept maar dan is het geen probleem gladde huid

Bert

Correcte afhandeling van telefonie en bestellingen .