Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

A.W

Goede mesjes, optijd geleverd, netjes een bericht wanneer de mesjes komen

goede levering, betere mesjes dan gillette, goede prijs, fijne postverzorging, fijne berichtgeving wanneer er nieuwe levering is

E.van Zanten

Mesjes zijn snel bot maar zijn voor de rest goed zeker op vakantie.

Snelheid en correct leveren.

Roy Premchand

Geintroduceerd bij Shaversclub via een bestelling bij Bamigo. Het prduct is mij erg goed bevallen. Omdat het product middels een automatische bestelling loopt heb ik weinig tot geen contact met... Geintroduceerd bij Shaversclub via een bestelling bij Bamigo. Het prduct is mij erg goed bevallen. Omdat het product middels een automatische bestelling loopt heb ik weinig tot geen contact met Shaversclub zelf.

Lr hahemulder

Ik heb een abonnement op mesjes met 5 bladen,maar krijg soms mesjes met 3 bladen .Zijn ze zeker op dan ,beetje vreemd.

Ja, ze komen al ruim op tijd.

Jorry Jansen

Goede service. Goede en snelle behandeling naar klanten.

Top service. Snel antwoord met vragen.

Peter

Matig product. En in verhouding met de A-merken zeker niet goedkoper. Het lijkt ook misleidend....

J.P. Bos

Ben zeer tevreden met scheermesjes!

F.B.Fennema

Plezierig en tot volle tevredenheid; gemakkelijk extra's te bestellen via website

geen bijzonderheden

G. Schaap

Kort en krachtig: uitstekend

Informatie uitstekend, afhandeling perfect

Peter van liesdonk

Ik ben al een tijdje lid van de shaversclub. Precies op de door mij aangegeven periode krijg ik weer nieuwe mesjes aangeboden. De mesjes zijn zo goed dat ik er af en toe zelfs nog over heb.

Punctueel met de leveringen. Houden mij goed op de hoogte als de mesjes in aantocht zijn