Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Hans Hoogeveen

Prima verhouding prijs - kwaliteit. Klantgericht.

Prima kwaliteit mesjes

Ben. Elve

Ik vind de scheermesjes heel goed en ook het scheerapparaat is heel mooi en heel makkelijk om de mesjes er in tegen zetten.

Ab Vlasman

Heerlijke scheermesjes en altijd op tijd, 1 keer in de maand, geleverd

Zeer goede kwaliteit van de mesjes

Jill kunst

Ik vind het erg fijn dat ik wanneer ik wil goede mesjes binnen krijg voor een super goede prijs.

Perfecte service, niet te duur, goede kwaliteit

Tom de Vries

Het systeem werkt fantastisch. In mijn geval komen er elke maand 4 nieuwe, scherpe en lekker scherende, mesjes. Zonder verdere actie worden ze telkens opnieuw bezorgd en dat werkt heel erg fijn

Goede en adequate service zover poespas en voor een prettige prijs

Frank

Elke 2 maanden krijg ik mijn mesjes toegestuurd. Dit gaat goed. Ik krijg een melding via mail en een paar dagen later liggen de mesjes in de brievenbus. Superhandig en het scheelt mij in de kosten.... Elke 2 maanden krijg ik mijn mesjes toegestuurd. Dit gaat goed. Ik krijg een melding via mail en een paar dagen later liggen de mesjes in de brievenbus. Superhandig en het scheelt mij in de kosten. Vroeger betaalde ik méér en moest naar de winkel voor mesjes.

Betrouwbare levering

Ronald van Oss

Goede scherpe mes en een stevige houder voor als je de haartjes er uit wil tikken

J.W. Koopmans

Zeer goede service en kwaliteit van de mesjes is goed.

Oplossing voor elke vraag of probleem.

Peer

Hartstikke goed!

Goeie service!

Wil Geven

Perfecte organisatie, kleine pakketjes met zo min mogelijk plastic.
Uitstekend scheerresultaat. Je moet wel voorzichtig scheren want de messen zijn echt heel scherp en gaan toch lang mee.

Zeer scherp, gaan lang mee. Zeer goed scheerresultaat