Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Wim

Eigenlijk niets op te merken. En dat mag gezien worden als een compliment.

Goeie kwaliteit, betaalbaar en betrouwbare service.

L. van Dieren

Bevallen goed en dat dat voor de zeer lage prijs

De e-mails die ik krijg als er betaald is en wanneer de mesjes verzonden worden

Ronald Schuil

nvt

Aart

Perfect goed scherp

Doet lang met de mesjes

Sylvia van Houts

Prima bedrijf met kwalitatief uitstekende producten

Snelle reactie op mails en telefonisch goede adviezen van erg aardige medewerkers

Martijn naberman

Snel antwoord en altijd op tijd met leveren

Vinod Gharbharan

Goede service. Snelle levering!

Eric Essers

Ruim van tevoren word je geinformeerd over de bestelling tot op de dag van ontvangst. Ben heel tevreden over alles.

Goede service

Zen welter

In één woord, top! Wat leuk en persoonlijk bedrijf. Het voelt echt als een club inplaats van een bedrijf. Ook de mesjes zijn top. Heerlijk scherp en geen last van bultjes of wat dan ook. Echt een... In één woord, top! Wat leuk en persoonlijk bedrijf. Het voelt echt als een club inplaats van een bedrijf. Ook de mesjes zijn top. Heerlijk scherp en geen last van bultjes of wat dan ook. Echt een aanrader!

Heel erg persoonlijk!

André Hoogenkamp

Ik gebruik de mesjes nu 7 weken, scheer mij elke dag, ben nog steeds met het eerste mesje bezig, met ***** deed ik er ongeveer 2.5 week mee, wat een verschil.
Had de bestelling om de 2 maand...
Had de bestelling om de 2 maand gezet, nu maar veranderd naar 3 maand via de mail.
Super snel antwoord gekregen, beveel het iedereen aan, super mesjes en top bedrijf.

Zeer snelle reactie op de mail